فروش قفسه فلزی در شهر قدس

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

شاید بتوان گفت محله قلعه، اولین محله مسکونی شهرقدس امروزی است. که بین میدان قدس تا عمارت واقع شده‌است. البته در گذشته دور در کاووسیه، سرخ حصار، وارمینک، چمن، امامزاده و اسماعیل آباد سکونت‌هایی جریان داشته که در مقاطعی خالی از سکنه شده‌است. قلعه پس از است.قرار اولین مهاجرین خمسه و کاشی که برای همیشه ماندگار شدند ساخته شد. امروزه هم کاشی‌ها بیشتر در همین محله و امامزاده ساکن هستند. محله قلعه برج و بارو و دروازه ای داشته که شبها در آن بسته می شد و هنوز بین قدیمی‌ها مرسوم است. که می گویند اگر دیر بیایی در قلعه (یا به لفظ عامه

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.


همچنین در ساخت این قفسه ها جنس های مختلفی وجود دارد مانند با فلز، چوبی نئوپان، اوراق فولادی پرسکاری شده، که با آن ها ساخته می شوند. هر کدام از این قفسه بندی ها برای مکان مربوط به خود است.فاده می شود. یکی از اصل های مهم در قفسه سازی داشتن مقاومت بالا و وزن کم آن می باشد. قفسه های فلزی صنعتی امروزه در انواع و اقسام متفاوتی طراحی و تولید می شوند. قیمت هرکدام از این قفسه ها بسته به سایز، جنس و میزان است.فاده از ورق های فلزی و یا چوبی با دیگری متفاوت است..

قفسه بندی فروشگاهی به دلیل دارا بودن رنگ و شکل زیبا، مناسب برای است.فاده در فروشگاه ها، سوپر مارکت ها و  مراکز خرده فروشی است.. علاوه بر موارد بیان شده، گاهی از این قفسه فلزی در مراکزی که فروش به صورت عمده انجام می گیرد نیز است.فاده خواهد شد.

آیا تاکنون از خود پرسیده اید که چرا قفسه بندی فلزی اهمیت دارد؟ امروزه در عصر تکنولوژی، هر وسیله ای برای حل مسئله و مشکلی ساخته شده است.. مثلا برای برقراری ارتباط از راه دور، تلفن همراه؛ برای مسئله حمل و نقل و جابجایی، ماشین و سایر وسایل حمل و نقل و نیز برای مشکل کمبود فضا نیز سیستم های 



( فروش ) های دیگر