فروش قفسه فلزی در شهرک صنعتی شمس آباد

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در


مجموعه پرشین راک با حذف تمامی واسطه ها و ارتباط مستقیم با مصرف کننده توانسته به صرفه ترین قیمت نهایی محصول را در اختیار مشاری خود قرار دهد و همین امر سبب شده است. تا شما مشتریان عزیز هزینه بدون پرداحت هزینه به واسطه ها محصول خود را تهیه کنید.

اگر تجارت یا انبار شما از پالت یا سایر وسایل بزرگ است.فاده می کند ، ممکن است. بخواهید به سیستم های قفسه پالت نگاه کنید. سیستم های قفسه بندی پالت سیستم های بزرگ و سنگین قفسه بندی صنعتی هستند که هم در طول و هم در ارتفاع طراحی شده اند تا پالت های بالابر چنگال و اقلامی که روی آنها قرار می گیرد ذخیره شوند. قفسه های پالت امکان ذخیره آسان و سریع پالت را به گونه ای فراهم می کنند که پتانسیل ذخیره سازی را به حداکثر می رساند.

یکی از مهمترین مزایای نصب قفسه بندی صنعتی است.فاده از حداکثر فضای موجود در آن مکان است.. یکی دیگر از مزایای قفسه های فلزی دسترسی سریع به کالای انبار شده می باشد؛ زیرا با قفسه های صنعتی می توان تمام کالا ها را به طور مرتب دسته بندی کرده و در گروه های جداگانه گذاشت تا دسترسی به آن راحت تر باشد. ایجاد نظم بین مکان های کالاهای انبار شده یک زیبایی خاص را به انبار شما می بخشد و این می تواند یکی دیگر از مزایای قفسه های فلزی باشد.



( فروش ) های دیگر