مشاوره و اجرا قفسه فلزی در شهرک صنعتی شمس آباد

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.

عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..


یکی از مسائل مهمی که در انبارها برای جابجایی مواد و کالا باید در نظر گرفته شود، انتخاب مناسب ظروف نگهداری مواد و کالا است.. ظروف نگهداری مواد و کالا معمولا برای محافظت از کالاها در برابر آسیب های ناشی از جابجایی و حمل بکار می رود.  این نوع سیستم دارای انواع پالت  می باشد که کمک بسیار زیادی در نگهداری و حمل و نقل کالاها می‌کند. برخی از محصولات نیز پس از قرارگیری در پالت بر روی قفسه های فلزی قرار می گیرند.

همین امر در مورد قفسه های مورد است.فاده در تنظیمات دیگر ، مانند پایگاه های نظامی (Mil Specs) ، دفتر ، مناطق قابل دسترسی (باید با ADA سازگار باشد) و غیره نیز صادق است.. برخی از سازمانهایی که اغلب دستورالعمل های است.اندارد را صادر می کنند عبارتند از ANSI (موسسه است.اندارد ملی آمریکا) ، ISO (سازمان بین المللی است.اندارد) و NFPA (انجمن ملی حفاظت از آتش).

مجموعه پرشین راک با حذف تمامی واسطه ها و ارتباط مستقیم با مصرف کننده توانسته به صرفه ترین قیمت نهایی محصول را در اختیار مشاری خود قرار دهد و همین امر سبب شده است. تا شما مشتریان عزیز هزینه بدون پرداحت هزینه به واسطه ها محصول خود را تهیه کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر