فروش قفسه فلزی در شهرک صنعتی عباس آباد

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شهر صنعتی عباس اباد یکی از شهرها صنعتی موفق و در حال رشد منطقه می باشد. مساحت کلی شهرک صنعتی عباس آباد بیش از هزار هکتار است.. صنايع مجاز براي است.قرار در شهرک صنعتی عباس آباد :  صنایع فلزي و ريخته گري ، كاني غير فلزي ، غذايي ، برق الكترونيك پیش شماره تلفن این شهرک همانند تمامی شهرها است.ان تهران می باشد. آدرس: ساختمان فناوری شهرک صنعتی عباس آباد کیلومتر جاده امام رضا (ع)، بعد از پلیس راه شریف آباد، شهرک صنعتی عباس آباد، ساختمان فناوری شرکت خدماتی شهرک صنعتی عباس آبادشماره تماس:                  و

این شهرک بدلیل دولتی بودن و تحت تملک وزارت صنعت و معدن است.ان تهران بوده و قطعات زمین های واگذاری آن توسط شرکت شهرک های صنعتی است.ان تهران واگذار می گردد و ارزش گذاری زمین های این شهرک نیز بواسطه این شرکت می باشد و حدود قیمت هر متر مربع

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


یکی دیگر از مهم ترین فواید است.فاده از قفسه های فلزی این است. که حتی وسیله ها و محصولاتی که در دور ترین و گوشه ترین قسمت قفسه قرار گرفته است. به راحتی در دسترس باشد و شما بتوانید هر زمان که می خواهید بدون هیچ گونه مشکلی به کالا های خود دسترسی پیدا کنید.

با است.فاده از قفسه فلزی ، می توانید یک انبار با اندازه متوسط ​​یا محیط ذخیره سازی را به یک سیستم ذخیره سازی کارآمد و موثر تبدیل کنید. این حتی می تواند به معنای تفاوت بین نیاز به گسترش در ساختمان دیگر برای ذخیره سازی یا عدم وجود باشد. با وجود چنین مبلغی در خط ، تهیه نوع مناسب قفسه بندی برای کار مهم است..

قفسه سیمی نوعی قفسه فلزی است. که از مش سیمی که توسط یک قاب فلزی پشتیبانی می شود ، تشکیل شده است.. قفسه های سیم با توجه به ساختار آن نسبت به سایر انواع قفسه های سرقت ، وزن نسبتاً کمی دارند. قفسه های سیمی به دلیل سطح کوچک آن مقاوم در برابر زنگ زدگی و کپک زدن هستند ، معمولاً در مکان هایی که نیاز به محیط های تمیز مانند ذخیره مواد غذایی دارند است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر