مشاوره و اجرا قفسه فلزی در شهرک صنعتی فیروزکوه

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



ساندویچ پنل در تهرانشهرک های صنعتی است.ان تهرانفروش کانکس در شهرک فیروزکوهفروش ورق گالوانیزه در شهرک فیروزکوهقیمت ساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهساندویچ پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت کبیر پانل در شهرک صنعتی فیروزکوهشرکت ماموت در شهرک صنعتی فیروزکوهورق گالوانیزهورق گالوانیزه رنگی

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی فیروزکوه طرح های صنعتی قابل واگذاری واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: تهران مساحت کل شهرک(هکتار): مساحت فاز عملیاتی(هکتار): . مساحت صنعتی(هکتار): تعداد قراردادهای منعقده: مساحت واگذار شده(هکتار): تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: فاصله ها فاصله تا فرودگاه: کیلومتر فاصله تا راه آهن: کیلومتر فاصله تا مرکزاستان: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین شهرستان: کیلومتر فاصله تا گمرک: کیلومتر فاصله تا نزدیکترین بندر: کیلومتر امکانات آب: دارد برق: دارد تلفن: دارد گاز: دارد دسترسی اینترنت (بدون نیاز به گرفتن پیش شماره): دارد تصفیه خانه فاضلاب: دارد پست فشار قوی: دارد اطلاعات تماس مدیر شهرک صنعتی: تلفن: - دورنگار: آدرس شهرک صنعتی: واقع در محور تهران- فيروزكوه ؛ كيلومتر بعد از شهر فيروزكوه در فاصله كيلومتري شهر تهران ميباشد


این است.ان به دلیل مهارت بالا در ساخت قفسه های با کیفیت و مقاوم در انواع ابعاد توانسته است. با در دست داشتن آخرین تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا با شرکت های تجاری بسیار بزرگی وارد همکاری شود و بهترین نوع تولیدات خود را برای ایجاد فضایی مناسب  در انبار های مختلف ارائه داده است.. این امر در بالا بردن رزومه کاری آن ها نقش قابل توجهی ایفا می کند و باعث شده است. در سراسر ایران بتوانند بهترین طراحی و تولیدات خود را عرضه نمایند.

همین امر در مورد قفسه های مورد است.فاده در تنظیمات دیگر ، مانند پایگاه های نظامی (Mil Specs) ، دفتر ، مناطق قابل دسترسی (باید با ADA سازگار باشد) و غیره نیز صادق است.. برخی از سازمانهایی که اغلب دستورالعمل های است.اندارد را صادر می کنند عبارتند از ANSI (موسسه است.اندارد ملی آمریکا) ، ISO (سازمان بین المللی است.اندارد) و NFPA (انجمن ملی حفاظت از آتش).

کارایی یک انبار ، مرکز توزیع یا سایر مشاغل که نیاز به ذخیره سازی وسایل ، از جمله رستوران ها و خرده فروشان دارد ، به اندازه سیستم های قفسه بندی صنعتی مورد است.فاده خوب است.. قفسه بندی صنعتی قفسه بندی سنگین و بدون زرق و برق است. که در فروشگاه های انبار مشاهده می کنید. با است.فاده درست از قفسه فلزی می توانید هزاران دلار در هزینه های ذخیره سازی صرفه جویی کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر