مشاوره و اجرا قفسه فلزی در شهریار

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..


یکی دیگر از مهم ترین فواید است.فاده از قفسه های فلزی این است. که حتی وسیله ها و محصولاتی که در دور ترین و گوشه ترین قسمت قفسه قرار گرفته است. به راحتی در دسترس باشد و شما بتوانید هر زمان که می خواهید بدون هیچ گونه مشکلی به کالا های خود دسترسی پیدا کنید.

از آنجا که قفسه ها اغلب در محل کار مورد است.فاده قرار می گیرند ، همیشه باید الزامات ایمنی OSHA را برآورده کنند. سایر الزامات است.اندارد قفسه بر اساس برنامه و مکان شما متفاوت است.. به عنوان مثال ، اگر قفسه های شما در یک منطقه عمومی مستعد فعالیت لرزه ای مانند یک کتابخانه عمومی قرار دارند ، باید است.انداردهای طراحی و نصب FEMA را برآورده کنند. هر قفسه ذخیره سازی برای است.فاده در صنعت پزشکی یا صنایع غذایی و آشامیدنی باید دارای است.انداردهای FDA باشد.

 ،فارس،قزوین ،قم،کرج ،کردستان ،کرمان،کرمانشاه،کهگیلویه و بویراحمد،گرگان،گلستان،گیلان،لرستان،مازندران،مرکزی،مشهد،هرمزگان،همدان،یاسوج،یزد. سیرجان، رفسنجان و جیرفت-کرمانشاه – – کرمانشاه – اسلام‌آباد غرب، هرسین و کنگاور- کهگیلویه و بویراحمد – یاسوج – دوگنبدان، دهدشت و لیکک- گلستان – گرگان – – گنبد کاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن- گیلان – رشت – بندر انزلی، لاهیجان و لنگرود- لرستان  .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر