مشاوره و اجرا قفسه فلزی در فیروزکوه

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.

طبیعت زنده و با نشاط فیروزکوه و تمام روستاهای اطراف آن، باعث شده که محیط بسیار مناسبی برای زندگی گونه‌های جانوری متنوع به وجود بیاید. حیات‌وحش این منطقه ارزش زیستی بسیاری دارد و به همین دلیل باید تحت حفاظت جدی باشد تا از آسیب‌های دنیای مدرن در امان بماند.

در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است


باید توجه داشت که قیمت قفسه بندی های صنعتی با یکدیگر متفاوت هستند و  باتوجه میزان تحمل بار ،ارتفاع ، تعداد طبقات بارگذاری ، تعداد پالتها در هر طبقه و ابعاد پالت سایر ملحقات ( محافظ ستون و قاب، پالت پروفیلی و  …) وابسته هستند.

اگر تجارت یا انبار شما از پالت یا سایر وسایل بزرگ است.فاده می کند ، ممکن است. بخواهید به سیستم های قفسه پالت نگاه کنید. سیستم های قفسه بندی پالت سیستم های بزرگ و سنگین قفسه بندی صنعتی هستند که هم در طول و هم در ارتفاع طراحی شده اند تا پالت های بالابر چنگال و اقلامی که روی آنها قرار می گیرد ذخیره شوند. قفسه های پالت امکان ذخیره آسان و سریع پالت را به گونه ای فراهم می کنند که پتانسیل ذخیره سازی را به حداکثر می رساند.

یکی از مهمترین مزایای نصب قفسه بندی صنعتی است.فاده از حداکثر فضای موجود در آن مکان است.. یکی دیگر از مزایای قفسه های فلزی دسترسی سریع به کالای انبار شده می باشد؛ زیرا با قفسه های صنعتی می توان تمام کالا ها را به طور مرتب دسته بندی کرده و در گروه های جداگانه گذاشت تا دسترسی به آن راحت تر باشد. ایجاد نظم بین مکان های کالاهای انبار شده یک زیبایی خاص را به انبار شما می بخشد و این می تواند یکی دیگر از مزایای قفسه های فلزی باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر