فروش قفسه فلزی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


 ،فارس،قزوین ،قم،کرج ،کردستان ،کرمان،کرمانشاه،کهگیلویه و بویراحمد،گرگان،گلستان،گیلان،لرستان،مازندران،مرکزی،مشهد،هرمزگان،همدان،یاسوج،یزد. سیرجان، رفسنجان و جیرفت-کرمانشاه – – کرمانشاه – اسلام‌آباد غرب، هرسین و کنگاور- کهگیلویه و بویراحمد – یاسوج – دوگنبدان، دهدشت و لیکک- گلستان – گرگان – – گنبد کاووس، علی‌آباد کتول و بندر ترکمن- گیلان – رشت – بندر انزلی، لاهیجان و لنگرود- لرستان  .

همچنین در ساخت این قفسه ها جنس های مختلفی وجود دارد مانند با فلز، چوبی نئوپان، اوراق فولادی پرسکاری شده، که با آن ها ساخته می شوند. هر کدام از این قفسه بندی ها برای مکان مربوط به خود است.فاده می شود. یکی از اصل های مهم در قفسه سازی داشتن مقاومت بالا و وزن کم آن می باشد. قفسه های فلزی صنعتی امروزه در انواع و اقسام متفاوتی طراحی و تولید می شوند. قیمت هرکدام از این قفسه ها بسته به سایز، جنس و میزان است.فاده از ورق های فلزی و یا چوبی با دیگری متفاوت است..

کارایی یک انبار ، مرکز توزیع یا سایر مشاغل که نیاز به ذخیره سازی وسایل ، از جمله رستوران ها و خرده فروشان دارد ، به اندازه سیستم های قفسه بندی صنعتی مورد است.فاده خوب است.. قفسه بندی صنعتی قفسه بندی سنگین و بدون زرق و برق است. که در فروشگاه های انبار مشاهده می کنید. با است.فاده درست از قفسه فلزی می توانید هزاران دلار در هزینه های ذخیره سازی صرفه جویی کنید.



( فروش ) های دیگر