مشاوره و اجرا قفسه فلزی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


همچنین در ساخت این قفسه ها جنس های مختلفی وجود دارد مانند با فلز، چوبی نئوپان، اوراق فولادی پرسکاری شده، که با آن ها ساخته می شوند. هر کدام از این قفسه بندی ها برای مکان مربوط به خود است.فاده می شود. یکی از اصل های مهم در قفسه سازی داشتن مقاومت بالا و وزن کم آن می باشد. قفسه های فلزی صنعتی امروزه در انواع و اقسام متفاوتی طراحی و تولید می شوند. قیمت هرکدام از این قفسه ها بسته به سایز، جنس و میزان است.فاده از ورق های فلزی و یا چوبی با دیگری متفاوت است..

با است.فاده از قفسه فلزی ، می توانید یک انبار با اندازه متوسط ​​یا محیط ذخیره سازی را به یک سیستم ذخیره سازی کارآمد و موثر تبدیل کنید. این حتی می تواند به معنای تفاوت بین نیاز به گسترش در ساختمان دیگر برای ذخیره سازی یا عدم وجود باشد. با وجود چنین مبلغی در خط ، تهیه نوع مناسب قفسه بندی برای کار مهم است..

این سازه برای است.فاده بهینه از ارتفاع سالن طراحی شده است. که امکان ساخت سالن های طبقاتی را به ما می دهد. اگر کمی در این نوع سازه دقت کنیم در می یابیم که این سیستم از لحاظ هزینه و زمان بسیار با صرفه تر از سازه های ساختمانی می باشند. یکی دیگر از ویژگی هایی که این نوع سازه ها دارند امکان جابجایی و کوتاه و بلند کردن آن ها می باشد. یکی از مهمترین سازه های فلزی پیش ساخته، نیم طبقه مزنین است.. درصورتی‌که از بودجه کافی برخوردار هستید و چیدمان انبار شما نیز این امکان را می‌دهد، نیم‌طبقه مزنین یک گزینه ذخیره‌سازی مؤثر و کم‌مصرف است.. اساساً، نیم‌طبقه مزنین دومین (سومین یا چهارمین) طبقه‌ای است. که در بالای طبقه اصلی انبار ساخته می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر