مشاوره و اجرا قفسه فلزی در پاکدشت

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



نتایج بدست آمده از کشفیاتی که در سال‌های اخیر انجام گرفته نشان می‌دهد که در آستانه تاریخ مدون کشور ما یکی از مراکز عمده تمدن بوده‌است. اتلال پیش از تاریخ در بخشی از این منطقه مورد بررسی قرار گرفته‌اند که آثار بدست آمده از آن‌ها قابل مقایسه با تمدن ری می‌باشد.

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!


اگرچه قفسه های پیچدار زیبا نیستند ، اما این نوع قفسه یکی از مطمئن ترین ، با دوام ترین و راحت ترین نوع قفسه های صنعتی است.. همچنین به عنوان قفسه های پیچ دار کمتر شناخته می شود ، قفسه های پرچ از مجموعه ای از پرچ های به هم پیوسته و گرانش برای ایجاد بستری برای مواد است.فاده می کند. پرچ ها روی قفسه چسبانده می شوند و به شکاف های از پیش ساخته شده در قاب قفسه می چسبند. تنها چیزی که نیاز است. چند ضربه چکش لاستیکی است. و در جای خود قفل می شوند. جاذبه بقیه کارها را انجام می دهد.

 چه به قفسه‌ صنعتی انبار یا قفسه‌بندی اداری برای تجارت خود نیاز داشته باشید، یا به قفسه‌های ذخیره‌سازی قابل اعتماد برای گاراژ، سوله یا کارگاه نیاز داشته باشید، میتوانید از طریق  مجموعه  پرشین راک برای انجام طراحی و تولید محصول مورد نظرتان اقدام کنید.

شرکت های تولید کننده در است.ان اصفهان پیشگام در تولیدات صنایع فلزی از جمله قفسه های کارخانه جات،دفاتر اداری، شرکت ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک و انبارداری است.. این شرکت ها رقبای بسیاری دارند که در این زمینه برای رضایت مشتری و کیفیت تولیدات خود رقابت می کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر