مشاوره و اجرا قفسه فلزی در پردیس

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.


قفسه فلزی انواع مختلفی دارد. معمولا در انبار ها برای ذخیره و نگهداری از محصولات و کالا های متفاوت از این نوع قفسه ها بسیار است.فاده می شود. این قفسه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی برای انبار کردن وسایل مختلف است.فاده می شوند. بسته به نوع کالایی که می خواهید انبار کنید ساختار قفسه فلزی متفاوت خواهد بود.

یکی دیگر از مهم ترین فواید است.فاده از قفسه های فلزی این است. که حتی وسیله ها و محصولاتی که در دور ترین و گوشه ترین قسمت قفسه قرار گرفته است. به راحتی در دسترس باشد و شما بتوانید هر زمان که می خواهید بدون هیچ گونه مشکلی به کالا های خود دسترسی پیدا کنید.

قفسه سیمی نوعی قفسه فلزی است. که از مش سیمی که توسط یک قاب فلزی پشتیبانی می شود ، تشکیل شده است.. قفسه های سیم با توجه به ساختار آن نسبت به سایر انواع قفسه های سرقت ، وزن نسبتاً کمی دارند. قفسه های سیمی به دلیل سطح کوچک آن مقاوم در برابر زنگ زدگی و کپک زدن هستند ، معمولاً در مکان هایی که نیاز به محیط های تمیز مانند ذخیره مواد غذایی دارند است.فاده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر