فروش قفسه هایپرمارکتی در بومهن

Hypermarket shelf-1
Hypermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


شرکت عالی صنعت به منظور تولید و ارائه جدیدترین سیستم های فروشگاهی و صنعتی تاسیس گردیده است. و با پشتوانه ی بیش از سال تجربه،دست یابی به دانش و تکنولوژی روز دنیا و کارکنانی متعهد و متخصص در حال فعالیت می باشد .این شرکت فضایی بالغ بر متر مربع و متر مربع سالن تولید قادر به تولید روزانه تن محصول بوده و در این راه از پرسنل کارگاهی و پرسنل اداری و مهندسی بهره می برد.

این قفسه ها مناسب انواع فروشگاهها ، سوپرمارکت ها و هایپر مارکت ها می باشد.در قفسه فروشگاهی هایپرمارکتی بر خلاف طرح قدیم قفسه فروشگاهی ، امکان نصب لیبل و حفاظ جهت ممانعت از سقوط اشیا از بالای قفسه وجود دارد.صفحه قفسه فروشگاهی هایپری مارکتی از ورق با ضخامت / میلیمتر درست شده و با پل تقویتی نیز تقویت شده است..به همین دلیل این صفحه ها از است.حکام بالایی برخوردار هستند و تا کیلوگرم بار در هر طبقه را می توانند تحمل کنند.

گروه صنعتی عالی صنعت با بهره گیری از دانش روز دنیا و دارا بودن کادر فنی و متخصص با کمترین هزینه و در کمترین زمان نسبت به تحویل سفارشات شما مشتریان محترم اقدام می نماید. عالی صنعت با اتکا به تجربه علمی و عملی ساله خود در تولید صنایع قفسه بندی انبار و ملزومات فروشگاه با افزایش ظرفیت توان تولیدی و همچنین عرضه محصولات متنوع و جدید سهم شایسته ای از بازار داخلی را به خود اختصاص داده است.. و در حال اقدام جهت صادرات به خارج از کشور هستیم لازم به ذکر است. که این گروه صنعتی از چند سال گذشته خود را مجهز به ماشین آلات پیشرفته صنعتی نموده است. و همچنین از نیروی کار متخصص بهره میگیرد و لازم به ذکر است. که این گروه صنعتی در تمام نقاط ایران در اسرع وقت جهت ارائه خدمات به هم میهنان عزیز آماده میباشد .



( فروش ) های دیگر