مشاوره و اجرا قفسه هایپرمارکتی در جنوب تهران

Hypermarket shelf-1
Hypermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



از محله های منطقه تهران که پیرامون یکی از امامزاده های مشهور تهران ایجاد شده و قدمتی بیش از ۵ سال را دارد. پیش از این که ساخت و ساز در این منطقه آغاز شود بیشتر تهرانی ها به منظور کشاورزی و اداره باغ ها به این منطقه مراجعه می‌کردند. امروز سه راه آذری نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و تهرانی ها آن را به عنوان یکی از مراکز خرید در جنوب شهر می شناسند که قیمت های بسیار خوبی را برای خریداران ارائه می دهد. از نکات منفی در مورد سه راه آذری بحث کم بودن امکاناتی مانند مدرسه های مناسب می باشد که چند وقت اخیر برای بسیاری از ساکنان این مشکل آفرین بوده است.

جوادیه بر اساس مساحت بیشترین تراکم جمعیت را دارد و ورزشکاران متعددی از جمله فوتبالیست ها و کشتی گیران از این منطقه مسیر شهرت خود را آغاز کرده اند.  جوادیه از سمت جنوب به بزرگراه تندگویان ، سمت غرب به بزرگراه نواب و شمال به محله راه آهن محدود می شود. وجود بوستان ولایت ، فرهنگسرای بهمن و بیمارستان بهارلو در کنار این محله سبب شده از نظر امکانات نسبت به دیگر محله های جنوب شهر وضعیت بهتری داشته و این محله را از شرایط جزیره ای خود خارج کند. مهمترین  خیابان محله جوادیه متری می باشد که در مراسمات مذهبی شور و حال خاصی را به خود میگیرد.

در باور عامه مردم تهران جنوب شهر از قدیم این منطقه به مردانگی و مرام و معرفت شهرت داشته اند. مناطق جنوب شهر تهران در ورزش به خصوص کشتی و فوتبال سرآمد در کشور ایران هستند. در سیاست جمهوری اسلامی ایران بسیاری از مناطق پایین شهر هستند.


این قفسه ها مناسب انواع فروشگاهها ، سوپرمارکت ها و هایپر مارکت ها می باشد.در قفسه فروشگاهی هایپرمارکتی بر خلاف طرح قدیم قفسه فروشگاهی ، امکان نصب لیبل و حفاظ جهت ممانعت از سقوط اشیا از بالای قفسه وجود دارد.صفحه قفسه فروشگاهی هایپری مارکتی از ورق با ضخامت / میلیمتر درست شده و با پل تقویتی نیز تقویت شده است..به همین دلیل این صفحه ها از است.حکام بالایی برخوردار هستند و تا کیلوگرم بار در هر طبقه را می توانند تحمل کنند.

همان طور که از نام آن مشخص است. این سیستم برای فروشگاه های بزرگ و هایپر مارکت ها مورد است.فاده قرار می گیرد، عمده تفاوت آنها در تحمل بار این نوع قفسه ها می باشد. با توجه به پایه های پروفیل یک پارچه و ضخامت ورق آن و نحوه قرار گیری براکت ها بر روی پایه ها به راحتی تحمل بار های سنگین بک فروشگاه را دارا می باشد. از مزایای قفسه های هایپر مارکتی می توان به خود ایستا (خود ایستا یک طرفه و دو طرفه مانند

مهمترین رکن یک قفسه هایپرمارکتی خوب و باکیفیت، این است. که بتواند حتی سنگین ترین لوازم را هم در خود جای دهد. به همین سبب، شرکت صنایع فلزی عدل با ساخت قفسه‌های از بهترین متریال، خرید مطلوب را برای شما راحت‌تر می‌کند. این نیاز هر فروشنده‌ای‌ ست که



( مشاوره و اجرا ) های دیگر