فروش قفسه هایپرمارکتی در شهر جدید اندیشه

Hypermarket shelf-1
Hypermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..


یکی از مهمترین ارکان یک فروشگاه قفسه های آن می باشد .توجه به چیدمان و است.فاده بهینه از فضا ،کیفیت و است.قامت قفسه ها در عین زیبایی از جمله عواملی است. که فروشگاه شما از دیگران متمایز می نماید .این مجموعه متناسب با هر فروشگاه ابتدا چیدمانی سه بعدی برای ادراک بهتر تهیه کرده و سپس با تایید مشتری در کوتاه ترین زمان محصولات مورد نیاز را با بالاترین کیفیت تولید می کند.

این قفسه ها مناسب انواع فروشگاهها ، سوپرمارکت ها و هایپر مارکت ها می باشد.در قفسه فروشگاهی هایپرمارکتی بر خلاف طرح قدیم قفسه فروشگاهی ، امکان نصب لیبل و حفاظ جهت ممانعت از سقوط اشیا از بالای قفسه وجود دارد.صفحه قفسه فروشگاهی هایپری مارکتی از ورق با ضخامت / میلیمتر درست شده و با پل تقویتی نیز تقویت شده است..به همین دلیل این صفحه ها از است.حکام بالایی برخوردار هستند و تا کیلوگرم بار در هر طبقه را می توانند تحمل کنند.

همان طور که از نام آن مشخص است. این سیستم برای فروشگاه های بزرگ و هایپر مارکت ها مورد است.فاده قرار می گیرد، عمده تفاوت آنها در تحمل بار این نوع قفسه ها می باشد. با توجه به پایه های پروفیل یک پارچه و ضخامت ورق آن و نحوه قرار گیری براکت ها بر روی پایه ها به راحتی تحمل بار های سنگین بک فروشگاه را دارا می باشد. از مزایای قفسه های هایپر مارکتی می توان به خود ایستا (خود ایستا یک طرفه و دو طرفه مانند



( فروش ) های دیگر