مشاوره و اجرا قفسه هایپرمارکتی در شهر سنگ تهران

Hypermarket shelf-1
Hypermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



به دلیل تجمع تولیدکنندگان و فروشندگان متعدد و معتبر سنگ در این بازار، انتخاب از بین محصولات راحت تر و سریع تر به نتیجه خواهد رسید. بازارهایی که در داخل بافت شهری قرار دارند به مراتب کوچکتر از بازارهای سنگ خارج از شهر هستند و به دلیل تنوع پایین از هر لحاظ، نمی توانند نظر همه خریداران را جلب نمایند. اما مراکزی نظیر بازار سنگ شمس آباد این مزیت را دارد که به دلیل وسعت زیاد، تنوع بی نظیری از انواع سنگ ها را با کیفیت، رنگ و طرح های مختلف را در خود جای داده است.. بنابراین اگر برای پروژه های لوکس و خاص خود، در جستجوی سنگ های باکیفیت، لوکس و منحصر بفرد هستید، و یا سنگی مناسب با بودجه پروژه خود و با صرفه اقتصادی می خواهید، حتما بازار سنگ شمس آباد را در نظر داشته باشید.

گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

تولید کننده انواع سنگ در شهر سنگ تولید کننده انواع سنگ در شهر سنگ تولید کننده انواع سنگ های ساختمانی تولید کننده انواع سنگ های ساختمانی تولید کننده انواع سنگ تولید کننده انواع سنگ های تزئینی شهر سنگ تولید کننده سنگ تزئینی تولید کننده انواع سنگ نما تولید کننده سنگ نما و کف شهر سنگ تولید کننده انواع سنگ های ساختمانی در شهر سنگ تولید کننده سنگ های ساختمانی تولید کننده سنگ های تزئینی پخش کننده سنگ های ساختمانی پخش کننده سنگ نما و کف پخش کننده انواع سنگ در شهر سنگ پخش کننده انواع سنگ ساختمانی در شهر سنگ مجتمع تولیدی شهر سنگ شهر سنگ مجتمع تولیدی شهر سنگ در باقرشهر تولید و فرآوری انواع و اقسام سنگ تولید و فرآوری سنگ های ساختمانی تولید و فرآوری سنگ های تزئینی تولید و فرآوری سنگ های نما و کف تولید و فرآوری سنگ های ساختمانی در شهر سنگ تولید سنگ های ساختمانی تولید سنگ های تزئینی تولید سنگ های نما و کف شهر سنگ تولید سنگ های ساختمانی در شهر سنگ تولید سنگ های تزئینی در شهر سنگ تولید سنگ های نما و کف در شهر سنگ


این قفسه ها مناسب انواع فروشگاهها ، سوپرمارکت ها و هایپر مارکت ها می باشد.در قفسه فروشگاهی هایپرمارکتی بر خلاف طرح قدیم قفسه فروشگاهی ، امکان نصب لیبل و حفاظ جهت ممانعت از سقوط اشیا از بالای قفسه وجود دارد.صفحه قفسه فروشگاهی هایپری مارکتی از ورق با ضخامت / میلیمتر درست شده و با پل تقویتی نیز تقویت شده است..به همین دلیل این صفحه ها از است.حکام بالایی برخوردار هستند و تا کیلوگرم بار در هر طبقه را می توانند تحمل کنند.

شرکت عالی صنعت به منظور تولید و ارائه جدیدترین سیستم های فروشگاهی و صنعتی تاسیس گردیده است. و با پشتوانه ی بیش از سال تجربه،دست یابی به دانش و تکنولوژی روز دنیا و کارکنانی متعهد و متخصص در حال فعالیت می باشد .این شرکت فضایی بالغ بر متر مربع و متر مربع سالن تولید قادر به تولید روزانه تن محصول بوده و در این راه از پرسنل کارگاهی و پرسنل اداری و مهندسی بهره می برد.

گروه صنعتی عالی صنعت با بهره گیری از دانش روز دنیا و دارا بودن کادر فنی و متخصص با کمترین هزینه و در کمترین زمان نسبت به تحویل سفارشات شما مشتریان محترم اقدام می نماید. عالی صنعت با اتکا به تجربه علمی و عملی ساله خود در تولید صنایع قفسه بندی انبار و ملزومات فروشگاه با افزایش ظرفیت توان تولیدی و همچنین عرضه محصولات متنوع و جدید سهم شایسته ای از بازار داخلی را به خود اختصاص داده است.. و در حال اقدام جهت صادرات به خارج از کشور هستیم لازم به ذکر است. که این گروه صنعتی از چند سال گذشته خود را مجهز به ماشین آلات پیشرفته صنعتی نموده است. و همچنین از نیروی کار متخصص بهره میگیرد و لازم به ذکر است. که این گروه صنعتی در تمام نقاط ایران در اسرع وقت جهت ارائه خدمات به هم میهنان عزیز آماده میباشد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر