فروش قفسه هایپرمارکتی در فیروزکوه

Hypermarket shelf-1
Hypermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..

با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.

همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.


فروشگاه عالی صنعت علاوه بر داشتن تندیس و لوح های تقدیر متعدد از بالاترین مراجع کشور دارای Iso از Tuv آلمان و تندیس کیفیت برتر از انجمن کیفی ایران می باشد .این مجموعه با بهره گیری از توان تولید داخلی محصولاتی با کیفیت عالی وقابل رقایبت با محصولات خارجی تولید می کند و چشم انداز ساله عالی صنعت به دست آوردن بازار کشور های منطقه در زمینه تجهیزات فروشگاهی و سیستم های قفسه بندی خواهد بود

مهمترین رکن یک قفسه هایپرمارکتی خوب و باکیفیت، این است. که بتواند حتی سنگین ترین لوازم را هم در خود جای دهد. به همین سبب، شرکت صنایع فلزی عدل با ساخت قفسه‌های از بهترین متریال، خرید مطلوب را برای شما راحت‌تر می‌کند. این نیاز هر فروشنده‌ای‌ ست که

این قفسه ها مناسب انواع فروشگاهها ، سوپرمارکت ها و هایپر مارکت ها می باشد.در قفسه فروشگاهی هایپرمارکتی بر خلاف طرح قدیم قفسه فروشگاهی ، امکان نصب لیبل و حفاظ جهت ممانعت از سقوط اشیا از بالای قفسه وجود دارد.صفحه قفسه فروشگاهی هایپری مارکتی از ورق با ضخامت / میلیمتر درست شده و با پل تقویتی نیز تقویت شده است..به همین دلیل این صفحه ها از است.حکام بالایی برخوردار هستند و تا کیلوگرم بار در هر طبقه را می توانند تحمل کنند.



( فروش ) های دیگر