مشاوره و اجرا قفسه هایپرمارکتی در پردیس

Hypermarket shelf-1
Hypermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.


یکی از مهمترین ارکان یک فروشگاه قفسه های آن می باشد .توجه به چیدمان و است.فاده بهینه از فضا ،کیفیت و است.قامت قفسه ها در عین زیبایی از جمله عواملی است. که فروشگاه شما از دیگران متمایز می نماید .این مجموعه متناسب با هر فروشگاه ابتدا چیدمانی سه بعدی برای ادراک بهتر تهیه کرده و سپس با تایید مشتری در کوتاه ترین زمان محصولات مورد نیاز را با بالاترین کیفیت تولید می کند.

این قفسه ها مناسب انواع فروشگاهها ، سوپرمارکت ها و هایپر مارکت ها می باشد.در قفسه فروشگاهی هایپرمارکتی بر خلاف طرح قدیم قفسه فروشگاهی ، امکان نصب لیبل و حفاظ جهت ممانعت از سقوط اشیا از بالای قفسه وجود دارد.صفحه قفسه فروشگاهی هایپری مارکتی از ورق با ضخامت / میلیمتر درست شده و با پل تقویتی نیز تقویت شده است..به همین دلیل این صفحه ها از است.حکام بالایی برخوردار هستند و تا کیلوگرم بار در هر طبقه را می توانند تحمل کنند.

گروه صنعتی عالی صنعت با بهره گیری از دانش روز دنیا و دارا بودن کادر فنی و متخصص با کمترین هزینه و در کمترین زمان نسبت به تحویل سفارشات شما مشتریان محترم اقدام می نماید. عالی صنعت با اتکا به تجربه علمی و عملی ساله خود در تولید صنایع قفسه بندی انبار و ملزومات فروشگاه با افزایش ظرفیت توان تولیدی و همچنین عرضه محصولات متنوع و جدید سهم شایسته ای از بازار داخلی را به خود اختصاص داده است.. و در حال اقدام جهت صادرات به خارج از کشور هستیم لازم به ذکر است. که این گروه صنعتی از چند سال گذشته خود را مجهز به ماشین آلات پیشرفته صنعتی نموده است. و همچنین از نیروی کار متخصص بهره میگیرد و لازم به ذکر است. که این گروه صنعتی در تمام نقاط ایران در اسرع وقت جهت ارائه خدمات به هم میهنان عزیز آماده میباشد .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر