مشاوره و اجرا قفسه پیچ و مهره ای در شرق تهران

Bolted shelf-1
Bolted shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.


برای اجرا و پیاده سازی قفسه بندی پیچ و مهره ای باید با توجه به محیطی که در اختیار دارید، این قفسه بندی را اجرا نمایید. قدم دوم انتخاب ابعاد قفسه بندی با توجه به کالا و اقلامی است. که می خواهید ذخیره نمایید. شما در هنگام خرید قفسه بندی پیچ مهره ای باید به این دو نکته توجه فراوانی داشته باشید. تیم فضاسازان امین با ارائه بهترین و

شرکت قفسه بندی فلزی فضاسازان امین با بیش از سال سابقه در امر مشاوره، طراحی، تولید و اجرای انواع قفسه فلزی پالت و پانل راک، راهرو باریک، پیچ و مهره ای، خود تغذیه (قفسه صنعتی) و ... همراه با تجهیزات انبار و با بهره گیری از فناوری روز، ماشین آلات پیشرفته و تکیه بر تجربه متخصصین زبده مفتخر به ارائه طرحی نوین در انباری سازگار و سیستم قفسه فلزی با کیفیتی بر‌تر، به بخش‌های مختلف صنعت کشور و صادرات به خارج از کشور گردیده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر