فروش قفسه پیچ و مهره ای در شمال تهران

Bolted shelf-1
Bolted shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



تا اینجا اکثر گزینه‌های معرفی شده به عنوان معروف ترین محله های شمال تهران جز محله‌های قدیمی و اصیل تهرن بودند؛ اما در این میان جای یک محله نوساز اما محبوب خالی بود. محله جردن! این محله که قدیمی‌ها آن را با نام نلسون ماندلا یا خیابان آفریقا می‌شناسند در حال حاضر از نظر بافت یکی از نوسازترین محلات پایتخت به حساب می‌آید که از قضا بسیار هم گران و لاکچری است.؛ اما این گران بودن به هیچ عنوان از تقاضای مردم برای سکونت در محله جردن کم نکرده است..

جالب است. بدانید که در محله های شمال تهران واقع در منطقه ، تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید، و مجتمع های تجاری و اداری وجود دارد. در واقع در هر کدام از این مناطق، حداقل یک مرکز خرید وجود داشته و در نتیجه ساکنین محله های شمال تهران می توانند به سادگی اقدام به خرید از این مراکز تجاری کنند. از جمله مراکز خرید و تجاری موجود در منطقه می توان موارد زیر را نام برد:

محله های شمال تهران علاوه بر قرار داشتن در مناطقی که در مطالب بالا اشاره کردیم، در منطقه تهران نیز قرار دارند. دراین منطقه، که از شمال با بزرگ راه صدر و همچنین مدرس، از جنوب با همت و رسالت، از غرب به بزرگراه چمران و همچنین از شرق با خیابان پاسداران همسایگی دارد، تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریحی و گردشگری وجود دارد. همچنین محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند از جمله محبوب ترین محله های تهران می باشند و افراد بسیاری علاقه مند به زندگی در این مناطق هستند. این منطقه از محله های بسیار زیادی تشکیل شد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.


شرکت قفسه بندی فلزی فضاسازان امین با بیش از سال سابقه در امر مشاوره، طراحی، تولید و اجرای انواع قفسه فلزی پالت و پانل راک، راهرو باریک، پیچ و مهره ای، خود تغذیه (قفسه صنعتی) و ... همراه با تجهیزات انبار و با بهره گیری از فناوری روز، ماشین آلات پیشرفته و تکیه بر تجربه متخصصین زبده مفتخر به ارائه طرحی نوین در انباری سازگار و سیستم قفسه فلزی با کیفیتی بر‌تر، به بخش‌های مختلف صنعت کشور و صادرات به خارج از کشور گردیده است..

برای اجرا و پیاده سازی قفسه بندی پیچ و مهره ای باید با توجه به محیطی که در اختیار دارید، این قفسه بندی را اجرا نمایید. قدم دوم انتخاب ابعاد قفسه بندی با توجه به کالا و اقلامی است. که می خواهید ذخیره نمایید. شما در هنگام خرید قفسه بندی پیچ مهره ای باید به این دو نکته توجه فراوانی داشته باشید. تیم فضاسازان امین با ارائه بهترین و



( فروش ) های دیگر