مشاوره و اجرا قفسه پیچ و مهره ای در چهاردانگه

Bolted shelf-1
Bolted shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.


شرکت قفسه بندی فلزی فضاسازان امین با بیش از سال سابقه در امر مشاوره، طراحی، تولید و اجرای انواع قفسه فلزی پالت و پانل راک، راهرو باریک، پیچ و مهره ای، خود تغذیه (قفسه صنعتی) و ... همراه با تجهیزات انبار و با بهره گیری از فناوری روز، ماشین آلات پیشرفته و تکیه بر تجربه متخصصین زبده مفتخر به ارائه طرحی نوین در انباری سازگار و سیستم قفسه فلزی با کیفیتی بر‌تر، به بخش‌های مختلف صنعت کشور و صادرات به خارج از کشور گردیده است..

برای اجرا و پیاده سازی قفسه بندی پیچ و مهره ای باید با توجه به محیطی که در اختیار دارید، این قفسه بندی را اجرا نمایید. قدم دوم انتخاب ابعاد قفسه بندی با توجه به کالا و اقلامی است. که می خواهید ذخیره نمایید. شما در هنگام خرید قفسه بندی پیچ مهره ای باید به این دو نکته توجه فراوانی داشته باشید. تیم فضاسازان امین با ارائه بهترین و



( مشاوره و اجرا ) های دیگر