فروش قیر در دماوند

bitumen-1
bitumen-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین کسی که ادعای صعود به دماوند را کرده‌، ابودلف خزرجی است. که در سفرنامه خود به صعودش اشاره کرده و شرحی از قله دماوند داده است.. پس از وی قزوینی، مسعودی، ابن فقیه و نیز ناصر خسرو اشاراتی به موقعیت صعود دماوند داشته‌اند. در زمان‌های قدیم عده‌ای خود را به قلهٔ دماوند رسانیده بودند. ناصر خسرو در سفرنامه اش نوشته است.:

در این شهر در حال حاضر دو بیمارستان؛ سوم شعبان و حضرت فاطمه وجود دارد. بیمارستان سوم شعبان دماوند در محوطه‌ای به مساحت ٬ مترمربع و زیربنای ۵٬ متر مربعی، دارای تخت فعال می‌باشد که به گفتهٔ رئیس دانشگاه شهیدبهشتی تهران ۵ تخت دیگر نیز باید به آن اضافه گردد. این بیمارستان در سال ، با تخت شروع به کار نمود و از سال ۸ فعالیت خود را در ساختمان جدید در نزدیکی محلهٔ جیلارد ادامه داده‌است. این بیمارستان در حال حاضر به عنوان کلینیکی تخصصی، دارای تجهیزات پاراکلینیک مثل دستگاه‌های تصویربرداری و

تاحالا به دماوند رفته‌اید؟ تجربه صعود به آن را دارید؟ زیبایی‌های این منطقه را دیده‌اید؟ آبشارها، رودخانه‌ها، دشت‌ها&#; کدام جاذبه دماوند را دوست داشته‌اید؟ چه فصلی را برای رفتن به آن پیشنهاد می‌کنید؟ تمامی نظرات خود را برای ما در بخش نظرات بنویسید.


پیمان قناعتی‌فرد : متعاقب تحریم‌های همه‌‌‌‌‌‌جانبه اتحادیه اروپا و هم‌‌‌‌‌‌پیمانانش بر نفت روسیه، حمل دریایی و محدودیت‌های بیمه‌‌‌‌‌‌ای مرتبط با آن، مسکو با بهره‌‌‌‌‌‌گیری از سوپرتانکرهای چینی و در بحبوحه کمبود جهانی کشتی فعال در خطوط بین‌المللی، نفت صادراتی خود را همچنان به مقاصد آسیایی ارسال می‌کند. به‌رغم تحریم‌های سختگیرانه غرب، چین با درنظر گرفتن منافع داخلی، به‌عنوان بزرگ‌ترین واردکننده نفت جهان به خرید نفت روسیه ادامه می‌دهد. به گزارش «ژاپن‌‌‌‌‌‌تایمز»، در شرایط کنونی‌ حداقل چهار ابرنفتکش متعلق به چین، انتقال نفت‌خام اورال روسیه را به مقصد این کشور آسیایی برعهده دارند. این تصمیم به‌دنبال آن گرفته شد که کشورهای ثروتمند عضو گروه هفت، سقف قیمتی و محدودیت‌هایی سفت و سخت بر کلیت حمل‌ونقل و حتی بیمه کشتی‌‌‌‌‌‌های متعلق به خطوط غربی حامل نفت روسیه وضع کرده و به مرحله اجرا درآوردند.

در همین زمینه  مدیرعامل شرکت قیر آکام با بیان اینکه یکی از مشکلات صنعت قیر،  تامین مواد اولیه (وکیوم باتوم) است.. گفت: سالانه در حدود شش میلیون تن وکیوم باتوم جهت تولید قیر از طریق پالایشگاه‌های کشور ارائه می‌شود که از این میزان در حدود دو میلیون تن برای مصارف داخلی و چهار میلیون تن برای صادرات است.. به گفته امین فلاح در حدود دو میلیون تن وکیوم باتوم سالانه از طریق وزارت نفت در اختیار وزارت راه و شهرسازی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان نوسازی مدارس، سازمان بسیج سازندگی کشور و وزارت جهاد کشاورزی به نسبت‌های مختلف، قرار می‌گیرد تا به روش تهاتری به وسیله شرکت‌های قیرساز، تبدیل به قیر شده و به مصرف پروژه‌های عمرانی کشور برسد. وی در ادامه افزود: چهار میلیون تن وکیوم باتوم نیز از طریق شرکت بورس کالای ایران به روش حراج باز در اختیار شرکت‌های تولیدکننده قیر قرار می‌گیرد.  به اعتقاد وی در روش حراج باز وکیوم باتوم به بالاترین قیمت به شرکت خریدار فروخته می‌شود که در  نتیجه ممکن است. کل حجم ارائه شده توسط یک یا دو شرکت خریداری شود در این صورت بقیه شرکت‌های تولیدی بی‌نصیب خواهند ماند. پیشنهاد بنده در این خصوص ایجاد محدودیت و سقف در میزان حجم خرید در هر معامله بورس است..

حسن بهرام‌نیا در نشست استانداران سراسر کشور به ریاست وزیر کشور و با حضور وزیر راه و شهرسازی خواستار تسهیل در تامین اعتبارات و تسریع در اجرای پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی و مسکن استان شد. وی از وزیر راه و شهرسازی خواستار تامین اعتبار برای طرح‌های است.ان در حوزه راه، تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در این حوزه از جمله ادامه بزرگراه کارزان […]



( فروش ) های دیگر