فروش لاستیک و پلاستیک در بومهن

Rubber and plastic-1
Rubber and plastic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


هنگامی که در مورد صنایع لاستیک و پلاستیک صحبت می‌شود، کنترل دقیق دمای فرآیند، از مسایل مهمی است. که ضمن جلوگیری از تغییر خصوصیات مواد یا تغییر شکل قطعات، کیفیت محصول نهایی را نیز حفظ کند. چیلرهای هایتما با توجه به سیستم‌های کنترلی و آپشن‌های خاصی که جهت صنایع و فرآیندهای تولید محصولات لاستیکی و پلاستیکی در نظر گرفته شده‌اند، قابلیت کنترل دقیق دما و تامین پیوسته آب با دمای درخواستی را دارند.

یکی از عواملی که می تواند بر روند سودسازی شرکت های تولید کننده لاستیک اثرگذار باشد، واردات لاستیک است.؛ به این معنا که با کاهش تعرفه های گمرگی و افزایش واردات لاستیک به ایران، میزان فروش کارخانه های تولید کننده لاستیک کاهش می یابد و در طرف مقابل نیز گاهی اوقات وزارت صمت با هدف حمایت از تولید داخل، واردات لاستیک هایی که تولید مشابه داخلی دارند را ممنوع می کند که این موضوع

ارایه چیلرهایی مجهز به سیستم فری کولینگ (Free Cooling) که در دماهای محیط پایین باعث کاهش مصرف انرژی تا ۵ درصد می‌شوند، برای کاربردهای دایم کار در صنایع لاستیک و پلاستیک توصیه می‌شوند. مزیت دیگر این گونه چیلرها، افزایش عمر چیلر و کمپرسورها با توجه به کاهش کار سالانه سیکل تبرید می‌باشد.



( فروش ) های دیگر