مشاوره و اجرا لاستیک و پلاستیک در جنوب تهران

Rubber and plastic-1
Rubber and plastic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.

منطقه تهران دارای بافت قدیمی و تا حدودی فرسوده است. که در جنوب غربی تهران قرار دارد، سابقه ی شکل گیری و زندگی در این محله را به سال نسبت داده اند، عمده ی جمعیت این مناطق را مهاجرانی که در دهه های تا به این منطقه آمدند تشکیل داده اند.

یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مراکز تهران که امروزه به عنوان محله اصلی فروش پارچه و پرده شناخته می شود و پس از شاعر بزرگ ایرانی نامگذاری شده است.. این محله تهران که قدمتش به سال میرسد حد فاصله میدان رازی و میدان قیام قرار گرفته و با وجود تمامی تحولات دویست سال اخیر به عنوان یکی از مهمترین خیابان ها و محله های تهران معرفی شده است.. با وجود اینکه ناصرالدین شاه این خیابان را تاسیس نمود ولی اقدامات رضاشاه بود که آن را به شرایط کنونی رساند.


هنگامی که در مورد صنایع لاستیک و پلاستیک صحبت می‌شود، کنترل دقیق دمای فرآیند، از مسایل مهمی است. که ضمن جلوگیری از تغییر خصوصیات مواد یا تغییر شکل قطعات، کیفیت محصول نهایی را نیز حفظ کند. چیلرهای هایتما با توجه به سیستم‌های کنترلی و آپشن‌های خاصی که جهت صنایع و فرآیندهای تولید محصولات لاستیکی و پلاستیکی در نظر گرفته شده‌اند، قابلیت کنترل دقیق دما و تامین پیوسته آب با دمای درخواستی را دارند.

ارایه چیلرهایی مجهز به سیستم فری کولینگ (Free Cooling) که در دماهای محیط پایین باعث کاهش مصرف انرژی تا ۵ درصد می‌شوند، برای کاربردهای دایم کار در صنایع لاستیک و پلاستیک توصیه می‌شوند. مزیت دیگر این گونه چیلرها، افزایش عمر چیلر و کمپرسورها با توجه به کاهش کار سالانه سیکل تبرید می‌باشد.

پلی اتیلن گلایکول ها حتی در حالت جامدشان نیز حلالیت خوبی در آب دارند. از آنها به عنوان عامل جداکننده برای لاستیک لاتکس ، فوم و … از قالب است.فاده می شود. در صنعت لاستیک ماشین نیز از پلی اتیلن گلایکول ها به عنوان لوبریکنت و عامل جداساز است.فاده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر