مشاوره و اجرا لاستیک و پلاستیک در شمال تهران

Rubber and plastic-1
Rubber and plastic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شاید کمتر تهرانی باشد که یک بار کوه درکه را بالا نرفته باشد. درکه در اصل به معنی دره کوچک است. و مرتفع ترین نقطه آن متر ارتفاع دارد. این محله از آنجایی که تلفیقی از بافت بسیار سنتی و مدرن آن بسیار خاص است.. در بخشی از این محله خانه های بسیار گران قیمت و در بخشی دیگر خانه های نه چندان گران قیمت قرار دارد که از این نظر در شمال تهران شرایط منحصر به فردی را دارا می باشد.

مجتمع تجاری ارگ، بازار تجریش و غیره، سبب شلوغی بیشتر این محله شده‌اند؛ بنابراین تجریش بیشتر از قبل مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.. از آنجا که تجریش در ارتفاع متری از سطح دریا قرار گرفته است.، آب‌وهوایی معتدل و متمایل به سرد دارد. این محله زیبا از شرق به قیطریه، از شمال به جعفرآباد، از غرب به الهیه و از جنوب به امانیه منتهی می‌شود.

و اما بعد از نیاوران نوبت به فرمانیه می‌رسد تا به عنوان یکی از معروف ترین محله های شمال تهران معرفی شود! محله فرمانیه تهران کلکسیونی از برج ها و ساختمان های مدرن در پایتخت است.، تعداد زیادی از پنت هوس‌های تهران را در دل خود جای داده و با این حساب می‌توان آن را یکی از مدرن‌ترین محله‌های قدیمی تهران به حساب آورد. به همین دلیل در این نزدیکی ها مرکز گردشگری-تاریخی خاصی به چشم نمی‌خورد. برخلاف محله نیاوران که سعی کرده در عین مدرن بودن نشانه‌هایی از تهران قدیم را در دل خود جای دهد، محله فرمانیه خالی از هر نشانه قدیمی است..


بر این اساس شرکت موفق شده درصد از پیش‌بینی‌ سالانه را در شش ماه پوشش دهد. در نهایت در بررسی چشم‌انداز سهام شرکت‌های این گروه قابل ذکر است. که اخیراً با اقداماتی همچون اعطای تسهیلات خودرو پیرو اجرای بسته اقتصادی خروج از رکود مواجهیم که با توجه به وابستگی لاستیک و پلاستیک و صنعت خودرو‌سازی همان طور که بیان شد، منطقی است. که رشد صنعت خودرو و افزایش تقاضا در آن موجب تقویت تقاضا در صنایع وابسته از جمله صنعت لاستیک و پلاستیک شود.

در بررسی ارتباط این صنعت و صنعت خودروسازی شایان ذکر است. که تایر یکی از پرمصرف‌ترین قطعات در تولید خودرو است.، علاوه بر این با توجه به دوره زمانی مشخص است.فاده تایر، این قطعه باید در دوره‌های زمانی معین در است.فاده خودرو جایگزین شود بنابراین رشد صنعت خودرو‌سازی به طور قابل ملاحظه‌ای بر این صنعت تأثیر‌گذار خواهد بود به طوری که افزایش تولید خودرو موجب تقویت تقاضا در طبقه تایر و تیوپ صنعت مورد بررسی می‌شود.

گروه لاستیک و پلاستیک را با توجه به حوزه فعالیت شرکت های آن می توان به دو دسته تقسیم کرد؛ دسته اول شرکت هایی هستند که در حوزه تولید محصولات پلاستیکی و صنایع مرتبط با آن فعالیت می کنند. دسته دوم شرکت هایی هستند که انواع لاستیک و تایر خودرو را تولید می کنند و با توجه به محصولات تولید شده در این شرکت ها، عوامل مختلفی بر روند سودآوری آن ها تاثیرگذار می باشد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر