فروش لاستیک و پلاستیک در شهر جدید اندیشه

Rubber and plastic-1
Rubber and plastic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.


و اما در بررسی طبقه محصولات پلاستیکی این صنعت گفتنی است. که صنعت پلاستیک از رشد بسیار سریعی برخوردار بوده است.، پلاستیک محصولی است. که به منظورهای مختلفی به کار می‌رود. این طبقه از صنعت لاستیک و پلاستیک در ارتباط با صنعت پتروشیمی است. و توسعه صنعت پتروشیمی یکی از مهم‌ترین عوامل در رشد پلاستیک محسوب می‌شود. بنابراین تأثیرات ضعف پتروشیمی‌ها نیز به طور محسوس بر این صنعت قابل مشاهده است..

صنایع لاستیک و پلاستیک یک صنعت مادر است. که در تمام صنایع مورد مصرف و نیاز می باشد و تمام صنایع به آن وابسته است. . از خودروها گرفته تا هواپیماها ، کشتی ، پالایشگاه ،صنایع اپتیک ، صنایع راه سازی ، ساختمان ها ، معادن ، پل سازی ، اسکله سازی و…

میخواهیم کمی بیشتر در مورد چندین قطعات پر مصرف لاستیکی توضیح دهیم. یکی از مصرفی ترین آن اورینگ ، واشر ،گردگیر است.  که این ها برای آب بندی، درز بندی در تمام صنایع مورد است.فاده قرار میگیرد. دیگر محصول پرمصرف ورق لاستیکی یا عایق لاستیکی است. که در همه صنعت ها قابل مصرف است.. ازعایق تابلوهای برق گرفته تا عایق مخازن ، برشکاری ، واشر سازی ، دیافراگم که در نوع های مختلف می باشد.ضد روغن ، ضد بنزین ، ضد اسید ، مقاوم به حرارت، مقاوم به فشار و…میباشد.دیگر محصول پر مصرف پروفیل ها یا نوار طولی است. که در مقطع و شکل ها و ابعادهای مختلف می باشد.که جهت آبندی و درز بندی است. و در به دو صورت لاستیکی و اسفنجی تولید میشود.



( فروش ) های دیگر