مشاوره و اجرا لاستیک و پلاستیک در شهر جدید اندیشه

Rubber and plastic-1
Rubber and plastic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


صنایع لاستیک و پلاستیک یک صنعت مادر است. که در تمام صنایع مورد مصرف و نیاز می باشد و تمام صنایع به آن وابسته است. . از خودروها گرفته تا هواپیماها ، کشتی ، پالایشگاه ،صنایع اپتیک ، صنایع راه سازی ، ساختمان ها ، معادن ، پل سازی ، اسکله سازی و…

فرآیندهای صنایع لاستیک و پلاستیک بسیار متنوع است. و مواردی مانند تزریق پلاستیک، بلو مولدینگ، شکل‌دهی گرم، قالب‌گیری ضربه‌ای، وکیوم فرمینگ و غیره را شامل می‌شود. هایتما برای تمام این نوع فرایندها می‌تواند سیستم‌های خنک‌کاری مناسب پیشنهاد کند.

از دیگر قابلیت‌هایی که امکان ارایه آن در چیلرهای هایتما وجود دارد، بازیافت انرژی و تامین آب گرم با است.فاده از حرارت خروجی از کندانسور در چیلرهای صنعتی است. که موجبات کاهش مصرف انرژی در سایر فرایندهای تولید را امکان‌پذیر می‌نماید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر