مشاوره و اجرا لاستیک و پلاستیک در شهر ری

Rubber and plastic-1
Rubber and plastic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:


در بررسی ارتباط این صنعت و صنعت خودروسازی شایان ذکر است. که تایر یکی از پرمصرف‌ترین قطعات در تولید خودرو است.، علاوه بر این با توجه به دوره زمانی مشخص است.فاده تایر، این قطعه باید در دوره‌های زمانی معین در است.فاده خودرو جایگزین شود بنابراین رشد صنعت خودرو‌سازی به طور قابل ملاحظه‌ای بر این صنعت تأثیر‌گذار خواهد بود به طوری که افزایش تولید خودرو موجب تقویت تقاضا در طبقه تایر و تیوپ صنعت مورد بررسی می‌شود.

میخواهیم کمی بیشتر در مورد چندین قطعات پر مصرف لاستیکی توضیح دهیم. یکی از مصرفی ترین آن اورینگ ، واشر ،گردگیر است.  که این ها برای آب بندی، درز بندی در تمام صنایع مورد است.فاده قرار میگیرد. دیگر محصول پرمصرف ورق لاستیکی یا عایق لاستیکی است. که در همه صنعت ها قابل مصرف است.. ازعایق تابلوهای برق گرفته تا عایق مخازن ، برشکاری ، واشر سازی ، دیافراگم که در نوع های مختلف می باشد.ضد روغن ، ضد بنزین ، ضد اسید ، مقاوم به حرارت، مقاوم به فشار و…میباشد.دیگر محصول پر مصرف پروفیل ها یا نوار طولی است. که در مقطع و شکل ها و ابعادهای مختلف می باشد.که جهت آبندی و درز بندی است. و در به دو صورت لاستیکی و اسفنجی تولید میشود.

و اما در بررسی طبقه محصولات پلاستیکی این صنعت گفتنی است. که صنعت پلاستیک از رشد بسیار سریعی برخوردار بوده است.، پلاستیک محصولی است. که به منظورهای مختلفی به کار می‌رود. این طبقه از صنعت لاستیک و پلاستیک در ارتباط با صنعت پتروشیمی است. و توسعه صنعت پتروشیمی یکی از مهم‌ترین عوامل در رشد پلاستیک محسوب می‌شود. بنابراین تأثیرات ضعف پتروشیمی‌ها نیز به طور محسوس بر این صنعت قابل مشاهده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر