مشاوره و اجرا لاستیک و پلاستیک در فیروزکوه

Rubber and plastic-1
Rubber and plastic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..

قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.

از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.


صنایع لاستیک و پلاستیک یک صنعت مادر است. که در تمام صنایع مورد مصرف و نیاز می باشد و تمام صنایع به آن وابسته است. . از خودروها گرفته تا هواپیماها ، کشتی ، پالایشگاه ،صنایع اپتیک ، صنایع راه سازی ، ساختمان ها ، معادن ، پل سازی ، اسکله سازی و…

گروه لاستیک و پلاستیک را با توجه به حوزه فعالیت شرکت های آن می توان به دو دسته تقسیم کرد؛ دسته اول شرکت هایی هستند که در حوزه تولید محصولات پلاستیکی و صنایع مرتبط با آن فعالیت می کنند. دسته دوم شرکت هایی هستند که انواع لاستیک و تایر خودرو را تولید می کنند و با توجه به محصولات تولید شده در این شرکت ها، عوامل مختلفی بر روند سودآوری آن ها تاثیرگذار می باشد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

میخواهیم کمی بیشتر در مورد چندین قطعات پر مصرف لاستیکی توضیح دهیم. یکی از مصرفی ترین آن اورینگ ، واشر ،گردگیر است.  که این ها برای آب بندی، درز بندی در تمام صنایع مورد است.فاده قرار میگیرد. دیگر محصول پرمصرف ورق لاستیکی یا عایق لاستیکی است. که در همه صنعت ها قابل مصرف است.. ازعایق تابلوهای برق گرفته تا عایق مخازن ، برشکاری ، واشر سازی ، دیافراگم که در نوع های مختلف می باشد.ضد روغن ، ضد بنزین ، ضد اسید ، مقاوم به حرارت، مقاوم به فشار و…میباشد.دیگر محصول پر مصرف پروفیل ها یا نوار طولی است. که در مقطع و شکل ها و ابعادهای مختلف می باشد.که جهت آبندی و درز بندی است. و در به دو صورت لاستیکی و اسفنجی تولید میشود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر