مشاوره و اجرا لاستیک و پلاستیک در پردیس

Rubber and plastic-1
Rubber and plastic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 


پلی اتیلن گلایکول ها حتی در حالت جامدشان نیز حلالیت خوبی در آب دارند. از آنها به عنوان عامل جداکننده برای لاستیک لاتکس ، فوم و … از قالب است.فاده می شود. در صنعت لاستیک ماشین نیز از پلی اتیلن گلایکول ها به عنوان لوبریکنت و عامل جداساز است.فاده می شود.

صنایع لاستیک و پلاستیک یک صنعت مادر است. که در تمام صنایع مورد مصرف و نیاز می باشد و تمام صنایع به آن وابسته است. . از خودروها گرفته تا هواپیماها ، کشتی ، پالایشگاه ،صنایع اپتیک ، صنایع راه سازی ، ساختمان ها ، معادن ، پل سازی ، اسکله سازی و…

به واسطه وجود منابع عظیم نفتی در ایران، صنایع زیادی که مرتبط با حوزه نفت و پتروشیمی هستند، به وجود آمده اند. از جمله این صنایع مرتبط می توان به شرکت های فعال در حوزه محصولات لاستیکی و پلاستیکی اشاره کرد؛ چرا که مواد اولیه این شرکت ها که از نفت تامین می شود، به اندازه کافی در کشور وجود دارد. از طرف دیگر، وجود تقاضای بسیار زیاد برای محصولاتی همچون تایر خودرو و...، نهادها و بخش های مختلفی را به سمت احداث چنین کارخانه هایی سوق داده است. و همین موضوع باعث به وجود آمدن



( مشاوره و اجرا ) های دیگر