مشاوره و اجرا لاستیک و پلاستیک در پیشوا

Rubber and plastic-1
Rubber and plastic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..


هنگامی که در مورد صنایع لاستیک و پلاستیک صحبت می‌شود، کنترل دقیق دمای فرآیند، از مسایل مهمی است. که ضمن جلوگیری از تغییر خصوصیات مواد یا تغییر شکل قطعات، کیفیت محصول نهایی را نیز حفظ کند. چیلرهای هایتما با توجه به سیستم‌های کنترلی و آپشن‌های خاصی که جهت صنایع و فرآیندهای تولید محصولات لاستیکی و پلاستیکی در نظر گرفته شده‌اند، قابلیت کنترل دقیق دما و تامین پیوسته آب با دمای درخواستی را دارند.

ارایه چیلرهایی مجهز به سیستم فری کولینگ (Free Cooling) که در دماهای محیط پایین باعث کاهش مصرف انرژی تا ۵ درصد می‌شوند، برای کاربردهای دایم کار در صنایع لاستیک و پلاستیک توصیه می‌شوند. مزیت دیگر این گونه چیلرها، افزایش عمر چیلر و کمپرسورها با توجه به کاهش کار سالانه سیکل تبرید می‌باشد.

همانگونه كه در قبل از اين ذكر شد بيشترين مصرف پلاستيك ها درست پس از جنگ جهاني دوم به عنوان جايگزين ارزان قيمت مواد مرسوم و رايج شكل گرفت اما حتي امروز نيز تصور عمومي از صنعت پلاستيك به طور كامل شفاف و مثبت نيست . سهم قابل توجه پلاستيك ها در ارتقاء سطح است.اندارد كيفي زندگي تبيين نشده است. . با اين حال در بسياري از زمينه ها مواد پلاستيكي مدتي است. كه جايگاه مناسب خود را در بازار يافته اند كه از جمله آنها مي توان به صنعت برق اشاره كرد كه تركيب خواص عالي عايق بودن و چقرمگي ، دوام و دير سوز بودن به انواع مختلف دو شاخه سر پيچ لامپ و عايق سيم ها و كابل ها منتهي شده است. . 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر