فروش لباس کار و ایمنی در اسلامشهر

Work clothes and safety-1
Work clothes and safety-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


  آستان امامزاده ابراهیم (علیه السلام) در جنوب شهرستان اسلامشهر واقع، و از شمال به روستای ده عباس و کمربندی الغدیر اسلامشهر، و از شرق به روستای کاشانک، و از غرب به روستان میان آباد، و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و روستای طرقوزآباد محدود می شود. این بقعه در کنار رودخانه ی کن (کانال شهید نواب صفوی) واقع شده است.، و اطراف آن گورستان محلی و بوستان شهداست، و قدیمی ترین سنگ قبر آن تاریخ ق را داراست. بنا به نوشته روی سنگ قبر مرمرین: «ابراهیم بن ابی عبدالله بن محمدبن عبیدالله بن عبدالله الحسن ابن جعفر بن حسن مثنی بن امام حسن مجتبی (علیه السلام) می باشد. وجه تسمیه روستا به آبادگر آن بر می گردد: نظام. تا چهل سال پیش، اطراف روستا حصاری بوده است. با دیواری کاهگلی و کنگره ای؛ و در چهار جهت این حصار، چهار دروازده قرار داشته و در فاصله کیلومتری شمال بقعه، امامزاده عقیل واقع شده اند. و از کیلومتری بقعه، گنبد فیروزه ای آن در میان درختان سرسبز چون نگین درخشیدن دارد که توجه هر بینایی را به خود جلب می سازد. قدمت اولیه آن به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های جدید تر برخی قسمتها به آن اضافه شده است.. بنای مزبور در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد.

  قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد : قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد    

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.


برای خرید آنلاین روپوش، لباسکار ابزار ایمنی می‌توانید به فروشگاه ایمن صنعت ایران مراجعه کنید. این فروشگاه مجموعه از بهترین نوع وسایل ایمنی و لباس‌های کار برندهای خارجی و ایرانی را گردآوری کرده است. تا همه‌ی افراد در کمترین مقدار زمان ممکن خرید و سفارش خود را انجام داده و در کوتاه ترین زمان کالای خود را تحویل بگیرید.

شرکت آسان پوش بعد از گذشت بیش از دهه از شروع فعالیت با پایبندی و حفظ اصول ، کیفیت ، است.حکام پوشاک صنعتی ، تکیه بر دانش روز و توسعه ی منابع انسانی ارزشمند و بازنگری مداوم در اهداف و اندیشه ها توانسته است. موفقیت ها و افتخارات متعددی را کسب نماید

درهنگام خرید و انتخاب لباس کار بایستی به سایز آن توجه خواصی کرد. لباس کوچک یا بزرگ ممکن است. برای افراد در کار دردسر ایجاد کند. اگر سایز لباس کوچک بوده باشد ممکن است. در هنگام فعالیت نتوان به‌سهولت پاها ودست‌ها را تکان داد و حرکت کرد. بعضی از لباس‌های کار در قسمت مچ پا دارای زیپ جهت تنظیم سایز هستند و می‌توان اندازه‌ی آن‌ها را به دلخواه تغییر داد. البته مدل‌های دوبنده‌ی لباس کار نیز قابلیت تنظیم سایز را دارند.



( فروش ) های دیگر