فروش لباس کار و ایمنی در بهارستان

Work clothes and safety-1
Work clothes and safety-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.


اگر به دنبال خرید بدون واسطه از تولیدی لباس کار هستید پیشنهاد می‌کنیم فقط یک با تجربه همکاری با ما را داشته باشید تا از خدمات پس از فروش دائمی بهرمند شوید. ما در ایمن صنعت ایران سعی کردن که سلیقه مشتریان را هنگام خرید بررسی و در تولید لباس کارشان نهایت دقت در تولید لباس کار را انجام داده‌ایم.

در وهله اول برای خرید لباس کار انتخاب سایز مناسب فرد بایستی در اولویت قرار گیرد. است.فاده از یک لباس کار با اندازه مناسب و راحتی فرد در آن علاوه بر افزایش راندمان، سبب حفظ بیشتر جان این افراد و مقابله با ایجاد خطرات می شود. از دیگر موارد مهمی که باید به آن اشاره کرد کیفیت دوخت لباس کار صنعتی می باشد، دوخت این نوع لباس ها باید محکم بوده تا در هنگام کار به راحتی باز یا پاره نشود. است.فاده از لباسکار پاره در مکان هایی که نیاز به است.فاده از دستگاه ها و ماشین آلات می باشد ، خطرناک است..

کیفیت پارچه ، طراحی و الگوی است.اندارد ، سایزبندی دقیق ، دوخت مقاوم ، لکه بری آسان ، اتو کشی سریع ، عدم تغییر رنگ و سایز ، است.فاده از مواد اولیه مصرفی مرغوب و قیمت رقابتی همه از مواردی است. که این تولیدی در تمام مراحل از خرید پارچه تا مرحله دوخت ، بسته بندی و تحویل کالا در نظر می گیرد و تمام سعی خود در جهت ارایه بهترین خدمات بکار می گیرد.



( فروش ) های دیگر