فروش لباس کار و ایمنی در دیزین

Work clothes and safety-1
Work clothes and safety-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست اسکی دیزین از بهترین پیست های اسکی ایران با پیست مجهز در است.ان البرز می باشد که دارای سه دستگاه تله سیژ برای منتقل کردن اسکی بازان به قلل مختلف دیزین دارد، همچنین چهار دستگاه تله کابین، تعداد زیادی کافه رستوران، فروشگاه های اجاره تجهیزات اسکی و مربیان مجرب در این مجموعه فعالیت می کنند، وقتی به نقشه پیست اسکی دیزین نگاه می کنید متوجه می شوید برای رسیدن به این مکان از شمال لواسان و فشم مسیری صعب العبور وجود دارد که در خیلی از روزهای سال دچار یخبندان است.، جاده کرج &#; چالوس مسیر ایده آل بازدید از اینجاست.

تله اسکی بشقابی برای سهولت رفت‌و‌آمد اسکی‌بازان طراحی شده است.، به‌طوری‌که ارتفاع زیادی ندارد، میله‌هایی با بشقاب‌هایی که به پایین آن‌ها متصل است. پشت‌به‌پشت در حرکتند که اسکی‌بازان می‌توانند با یک دست آن را گرفته و بشقابک را مانند اهرمی میان پاهای خود قرار دهند و به وسیله تله اسکی بشقابی به محل مورد نظر خود سر بخورند و برسند.

اینجا، جایگاه مخصوص ورزشکاران حرفه‌ای و اسکی‌بازان باتجربه است.. طول این پیست، کیلومتر بوده و شیب آن نیز نسبت به پیست مبتدی، بیشتر است.. در انتهای این پیست، به تله‌کابین‌های دیزین که ارتفاع زیادی دارند، دسترسی خواهید داشت.


برای خرید آنلاین روپوش، لباسکار ابزار ایمنی می‌توانید به فروشگاه ایمن صنعت ایران مراجعه کنید. این فروشگاه مجموعه از بهترین نوع وسایل ایمنی و لباس‌های کار برندهای خارجی و ایرانی را گردآوری کرده است. تا همه‌ی افراد در کمترین مقدار زمان ممکن خرید و سفارش خود را انجام داده و در کوتاه ترین زمان کالای خود را تحویل بگیرید.

بایستی رنگ مناسبی را برای لباسکار انتخاب کنید. اکثر لباس های  کار دارای رنگ هایی هستند که در اثر شستشو زیاد کم رنگ نشوند. در بعضی از مشاغل بایستی شب نما باشد و مثلا در مورد لباس کارگری پاکبانان بایستی رنگی انتخاب شود که در هنگام تاریک شب کاملا قابل روئیت باشد.

ایمن صنعت ایران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی فروش لباس کار و تجهیزات ترافیکی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به اصول کلیدی، ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های دیگر، به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ترافیکی و تولید و فروش لباس کار تبدیل شود. به محض ورود به ایمن صنعت ایران با یک سایت پر از محصول رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.



( فروش ) های دیگر