فروش لباس کار و ایمنی در شمال تهران

Work clothes and safety-1
Work clothes and safety-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آجودانیه که پیش از این بیشتر به عنوان محله باغات تهران شناخته می شد امروزه یکی از محله های اعیان نشین تهران است. که به دلیل خانه های لوکس و خیابان های عریض خود شناخته می شود. این محله یکی از معدود محله های شمال تهران است. که کاربری آن بیشتر مسکونی می باشد! وجود مجتمع تجاری و تفریحی عرش آجودانیه نیز سبب شده بخش تجاری در این منطقه حضور پر رنگ تری به خود بگیرد.

همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم، محله های شمال تهران به ویژه منطقه تهران، به دلیل قرار داشتن در کوهپایه های شمال تهران، از محبوب ترین نقاط در این شهر هستند. علاوه بر این یکی از بهترین ویژگی های این مناطق، وجود آب و هوای بسیار عالی و خنک می باشد. در واقع اگر در فصل تابستان به این منطقه از پایتخت بروید، متوجه تفاوت دما خواهید شد. از دیگر ویژگی های خوب این منطقه، مسیر دسترسی به آن است.. جالب است. بدانید که مسیر های دسترسی فراوانی در این محله های شمال تهران وجود دارد و در واقع مترو، بی آرتی، اتوبوس های خطی و همچنین تاکسی های بسیار زیادی در نقطه به نقطه منطقه تهران وجود دارند و در نتیجه جا به جایی در سطح شهر در این منطقه بسیار راحت می باشد.

منطقه تهران جدیدترین منطقه تهران است.. منطقه تهران از نظر مساحت بزرگترین منطقه تهران محسوب شده و شهرک های مدرن و ساختمان های مرتفع اداری و مسکونی از ویژگیهای مهم این منطقه بحساب میآید. شهرک ها و محله های این منطقه عبارتند از :


اگر به دنبال خرید بدون واسطه از تولیدی لباس کار هستید پیشنهاد می‌کنیم فقط یک با تجربه همکاری با ما را داشته باشید تا از خدمات پس از فروش دائمی بهرمند شوید. ما در ایمن صنعت ایران سعی کردن که سلیقه مشتریان را هنگام خرید بررسی و در تولید لباس کارشان نهایت دقت در تولید لباس کار را انجام داده‌ایم.

لباس‌های کار در انواع مختلف کاپشن و شلوار ، یکسره‌ی دوبنده دوخته و طراحی می‌شوند و رنگ آن‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. مثلاً، کارگرانی که در محیط‌های تاریک ،شب مشغول به فعالیت هستند خوب است. از لباس‌‌هایی است.فاده کنند که دارای لوگو یا نوار شبرنگ هستند، تا افراد دیگر را متوجه‌ حضور شان شوند.

این مدل معمولا شامل دو تکه مجزا به صورت کاپشن شلوار ، بلوز شلوار یا تی شرت شلوار است.. پوشش آن نسبت به مدل های دیگر راحت تر بوده و معمولا در محیط هایی که فرد تحرک کمتری دارد و فعالیت او باعث بهم ریختن فرم لباس نمی گردد ، است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر