فروش لباس کار و ایمنی در لواسان

Work clothes and safety-1
Work clothes and safety-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد و به عنوان نزدیک‌ترین منطقه خوش آب‌وهوا و ییلاقی شهر تهران به شمار می‌آید. فاصله لواسان تا اتوبان بابایی تهران حدود کیلومتر می‌باشد که در کمتر از ۵ دقیقه می‌توان به آن دسترسی داشت.

لواسان در فاصله کیلومتری از شهر تهران واقع شده است.. این شهر طبیعت سرسبز و بی نظیری دارد که از دامنه های شمالی شروع می‌شود و تا سد لتیان ادامه پیدا می‌کند. لواسان نزدیک‌ترین منطقه ییلاقی به تهران است.. دره لواسان چشم‌انداز بسیار زیبایی به رودخانه جاجرود و سد لتیان دارد. همین باعث شده، ویلاهای متعددی در این منطقه ساخته شود. گردشگران برای سفر به لواسان اغلب به سراغ

اولین ویژگی روستای افجه که آن را محبوب کرده است. مسیر دسترسی بسیار راحت به آنچه از تهران و چه از لواسان است.؛ و اما دومین ویژگی منحصربه‌فرد افجه قرارگیری دشتی دیدنی در این روستا است. که از آن با نام دشت هویج یاد می‌شود. اگر ساکن تهران هستید خوب است. بدانید که اینجا یکی از خاص‌ترین مقاصد سفر یک‌روزه در اطراف پایتخت است..


کاپشن کار ، لباس کار زمستانی ، لباس کار گرمکن ، انواع بادگیر های ضد آب ، لباس بارانی از پارچه های ضخیم تولید شده و تقاضا برای آن ها با شروع فصل سرما ، باد و باران افزایش می یابد و اگر به درستی انتخاب گردد می تواند مانع از کاهش راندمان کاری افراد در سرما گردد.

پارچه و نخ، دو مورد از پرمصرف ترین مواد اولیه می باشند که انتخاب جنس و است.فاده از آنها در کارگاه تولیدی لباس دانیال گستر ، توسط کارشناسان انجام می شود. این انتخاب، متناسب با مشاغل گوناگون، متفاوت است.. به عنوان مثال: اگر یک کارگاه تولیدی ، قصد تولید لباس آتش نشانی را داشته باشد، بایستی که از پارچه های مقاوم در برابر حرارت آتش است.فاده نماید تا اینکه کالای باکیفیت تری را ارائه دهد.

به شما اطمینان می‌دهیم, مدت زمان تحویل سفارش شما, کمترین زمان ممکن خواهد بود. در صورت اینکه برای دریافت سفارش کارتان به هر دلیلی عجله دارید, با همکاران واحد فروش ایمن کالا در تماس باشید تا تمهیدات لازم برای انجام سفارش شما توسط همکاران ما در واحد تولید اندیشیده شود.



( فروش ) های دیگر