فروش لباس کار و ایمنی در ورامین

Work clothes and safety-1
Work clothes and safety-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.

بقعهٔ امام‌زاده یحیی در جنوب شرقی ورامین در محلهٔ کهنه گل قرار گرفته‌است. تاریخ بنای بقعه، سال هجری قمری است.. مقبره گنبد بزرگ آجری دارد و در بدنه‌اش هشت دریچهٔ مشبک ساخته شده‌است. صحن بنا به شکل برج، چهار کنج طاق‌نما دارد. در قسمت پایین دیوارهٔ صحن، گچ‌بری‌هایی وجود دارد و در پایین آن‌ها نیز کاشی‌های بزرگ و زیبایی با جلای فلزی به کار رفته‌است.

سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز می‌شود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل می‌شود. ورامین از شمال شرق با شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخش‌های از جوادآباد محدود می‌گردد. در سال‌های اخیر تعداد ویلاها و خانه‌های اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و  بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یک‌روزه برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.


خرید لباس کار کیفیت همیشه یکی از دغدغه های مدیران شرکت ها برای تهیه لباس کار بوده است.. تمامی لباس کار های ما با بهترین کیفیت و جنس دوخت، طراحی و عرضه می‌شود. باعث افتخار است. که تا به این لحظه تمامی مشتریان ما رضایت کاملی از محصولات طراحان دوخت را داشته اند. هدف مهم ایمن صنعت ایران رضایت کامل مشتری و در نهایت تحویل محصول با نهایت سرعت و کیفیت می‌باشد.

درهنگام خرید و انتخاب لباس کار بایستی به سایز آن توجه خواصی کرد. لباس کوچک یا بزرگ ممکن است. برای افراد در کار دردسر ایجاد کند. اگر سایز لباس کوچک بوده باشد ممکن است. در هنگام فعالیت نتوان به‌سهولت پاها ودست‌ها را تکان داد و حرکت کرد. بعضی از لباس‌های کار در قسمت مچ پا دارای زیپ جهت تنظیم سایز هستند و می‌توان اندازه‌ی آن‌ها را به دلخواه تغییر داد. البته مدل‌های دوبنده‌ی لباس کار نیز قابلیت تنظیم سایز را دارند.

ایمن صنعت ایران به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی فروش لباس کار و تجهیزات ترافیکی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به اصول کلیدی، ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های دیگر، به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات ترافیکی و تولید و فروش لباس کار تبدیل شود. به محض ورود به ایمن صنعت ایران با یک سایت پر از محصول رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.



( فروش ) های دیگر