فروش لباس کار و ایمنی در چهاردانگه

Work clothes and safety-1
Work clothes and safety-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


لباس‌های کار در انواع مختلف کاپشن و شلوار ، یکسره‌ی دوبنده دوخته و طراحی می‌شوند و رنگ آن‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. مثلاً، کارگرانی که در محیط‌های تاریک ،شب مشغول به فعالیت هستند خوب است. از لباس‌‌هایی است.فاده کنند که دارای لوگو یا نوار شبرنگ هستند، تا افراد دیگر را متوجه‌ حضور شان شوند.

اول اینکه لباسکار بایستی فیت بدن شما باشد. اگر اندازه آن کوچک‌تر باشد و به بدنتان بچسبد در شما احساس ناراحتی ایجاد خواهد کرد و شما را از حرکت و فعالیت طولانی باز می دارد و اگر لباس برای بدن تان بزرگ باشد دست و پاگیر و همچنین خطرناک می شود. پس لباس را دقیقا متناسب با اندازه بدن تان انتخاب کنید.این نکات برای لباس فرم نیز صادق است..

خرید لباس کار کیفیت همیشه یکی از دغدغه های مدیران شرکت ها برای تهیه لباس کار بوده است.. تمامی لباس کار های ما با بهترین کیفیت و جنس دوخت، طراحی و عرضه می‌شود. باعث افتخار است. که تا به این لحظه تمامی مشتریان ما رضایت کاملی از محصولات طراحان دوخت را داشته اند. هدف مهم ایمن صنعت ایران رضایت کامل مشتری و در نهایت تحویل محصول با نهایت سرعت و کیفیت می‌باشد.



( فروش ) های دیگر