فروش لنت صنعتی در شرق تهران

Industrial pad-1
Industrial pad-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

محله های شرق تهران از جمله بخش هایی است. که که همیشه میزبان بسیاری از گردشگران و توریستان بوده است.. در واقع محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تفریحی را در درون خود جای داده اند. در ادامه این مطلب همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی آن بیان کرده ایم. علاوه بر این، به مشخصات این محله ها و همچنین معرفی مناطق موجود در شرق تهران نیز پرداخته ایم. اگر قصد دارید که با شهر تهران، این پایتخت محبوب بیشتر آشنا شوید و همچنین برای بازدید و گردشگری در آن، با تمامی محله ها و مناطق آن آشنا باشید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید. یقینا با مطالعه این مقاله در خصوص محله های شرق تهران می توانید با ویژگی ها و جاذبه های گردشگری موجود در این بخش‌ها بیشتر آشنا شوید.

علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.


لنت های ترمز لقمه ای توسط گروه صنعتی لنت سازان تولید یا وارد می شوند.برندهای متنوعی که شرکت لنت سازان با آنها فعالیت می کنند از جمله شولر آلمان، تی جی کو، ارن بالاتا ترکیه می باشند.تراکم بالای مواد ترمزی در این لنت های لقمه ای باعث می شوند تا این لنت ها بهترین انتخاب برای دستگاه پرس فورج باشند.

لنت کلاف فردو با سایزهای مختلف قابل ارائه میباشد تهران گیربکس وارد کننده لنت های فرودو در ایران این شرکت در بخش بازرگانی خارجی توانسته است. بیش از نمایندگی معتبر از شرکت های تریمات انگلستان-اژاکس هلند و مینتکس کره جنوبی را از ان خود کندو همچنین عاملیت فروش شرکت کمپو هندوستان در ایران نیز میباشد

لنت Brake pad در واقع نوعی قطعه مکانیکی اصطکاکی می باشد که از آن در ماشین آلات صنعتی برای توقف است.فاده می شود. لنت ها در انواع و متریال های مختلفی تولید می شوند که در شکل های لنت بافته شده (فردو) لنت ورق (صفحه ای) ، لنت لقه ای و لنت های دنده ای مورد است.فاده قرار می گیرند. لنت ها هم بصورت خشک و هم به صورت قوطه ور در روغن و حتی آب کار می کنند و از این رو متریال و ترکیبات شیمیایی بکار گرفته شده در تولید لنت نقش بسیار موثری در عملکرد این قطعه صنعتی دارد. لنت در نوع دیگری از دسته بندی به لنت های آزبست دار و بدون آزبست قابل تقسیم بندی می باشد که لنت های آزبست دار دارای عملکرد بهتر، طول عمر بالاتر و تجربه کاربری بهتری هستند اما با توجه به اینکه لنت ها با سایش بالایی روبرو بوده و بصورت پودر شده به محیط زیست باز می گردند و با توجه به ترکیبات سمی و سرطان زا تولید لنت های صنعتی آزبست دار در دنیا بسیار محدود و واردات و مصرف این سری از لنت ها در اغلب کشور ها من جمله در ایران ممنوع شده است.. از جمله لنت های آزبست دار لنت های فردو کلاف بافته شده بودند که امروزه بدون آزبست تولید می شوند.



( فروش ) های دیگر