فروش لنت صنعتی در غرب تهران

Industrial pad-1
Industrial pad-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه ای که از میدان صادقیه شروع شده و تا اتوبان باکری نیز ادامه دارد. این منطقه که قدمت آن به بیش از سال می رسد به عنوان بورس غذا و رستوران داران نیز به حساب می آید و از نظر امکانات در سطح بسیار بالایی قرار دارد. بسیاری از افراد محله بلوار فردوس را به عنوان یکی از بهترین مناطق غرب تهران به حساب می آورند.

دانشکده‌ی تربیت بدنی دانشگاه آزاد و دانشکده‌ی زبان خارجی دانشگاه آزاد در این محله قرار گرفته اند. از طرف دیگر کانون زبان ایران واقع در خیابان حسن سیف، آموزشگاه زبان ایرانمهر واقع در بلوار شریفی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بلوار فرحزادی انتهای خیابان حسن سیف از دیگر مراکز فرهنگی و آموزشی این محله هستند.

از دیگر محله‌های معروف غرب تهران می‌توان به محله اندیشه اشاره کرد که در منطقه هفت شهرداری تهران واقع شده است.. به دلیل اینکه این محله از اراضی ناحیه عباس آباد است.، قیمت مسکن در آنجا نسبت به سایر نواحی پایتخت بیشتر است.. اگرچه کوچه‌های اندیشه فراز و نشیب‌های بسیاری دارند اما خانه‌های نوساز، لوکس و مجللی را می‌توان در آن‌ها مشاهده کرد که هوش از سر هر بیننده‌ای می‌ربایند؛ به گونه‌ای که در اولین نگاه تصور می‌کنید محله اندیشه از اعیان نشین‌ترین محله‌های پایتخت است. که به اشتباه در این ناحیه واقع شده است.. هرچند عباس آباد با وجود این که قطب مراکز کار است.، امروزه یک ناحیه پیشرفته و مدرن محسوب می‌شود که از لحاظ بافت شهری، رشد بسیار مناسبی را داشته است..


لنت ترمز صنعتی پرس ضربه ای به صورت لقمه ای با شکل های هندسی مختلف و ابعاد و ضخامت های مختلف برای انواع پرس های ارفورت-هیتاچی-وارونژ--استانکو گروه صنعتی لنت سازان مرکز فروش و تولید کلیه لنت های ترمز پرس ضربه ای مکانیکی و هیدرولیکی ما به شما تضمین میدهیم که کلیه لنت های ما از مواد مرغوب و با سطح اصطکاک بالا تولید میشوند گروه صنعتی لنت سازان مرکز لنت های اصطکاکی و صفحه های اصطکاکی لنت ترمز صنعتی پرس ضربه ای به صورت لقمه ای با شکل های هندسی مختلف و ابعاد و ضخامت های مختلف برای انواع پرس های ارفورت-هیتاچی-وارونژ--استانکو مجموعه لنت سازان مرکز فروش و تولید کلیه لنت های ترمز پرس ضربه ای مکانیکی و هیدرولیکی ما به شما تضمین میدهیم که کلیه لنت های ما از مواد مرغوب وبا سطح اصطکاک بالا تولید میشوند لنت سازان مرکز لنت های اصطکاکی و صفحه های اصطکاکی

این نوع لنت ترمز در وینچ های جرثقیلی و دریایی و کارخانه های کاغذ سازی کاربرد دارد. همچنین مناسب برای داخل روغن و محیط خشک است.. لنت فردو بافته شده به دلیل کارکرد در شرایط سخت و داخل روغن یکی از بهترین‌ لنت‌ها در دنیا محسوب می‌شود.

الیاف، رزین های درجه حرارت بالا و مواد پرکننده در ساخت این نوع پد ترمز است.فاده می شود. اگر با نوع نیمه فلزی مقایسه شود، نرم تر هستند و سر و صدای کمتری ایجاد می کنند.  این نوع لنت های ترمز گاهی به عنوان ارگانیک یا NAO ذکر شده است..



( فروش ) های دیگر