فروش لنت صنعتی در فیروزکوه

Industrial pad-1
Industrial pad-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.

 هنگام بازدید از دریاچه، حواستان باشد که آب آن آشامیدنی نیست و به دلیل وجود گوگرد در آب آن،‌ مزه تلخی دارد. در اطراف دریاچه آهنک،‌ منطقه سرسبزی به نام بالا چشمه وجود دارد که چشمه جوشانی در آن وجود دارد. آب این چشمه که از دل کوه‌ها سرازیر می‌شود،‌ آشامیدنی و خنک است.. در این منطقه غاری نیز وجود دارد که در گذشته،‌ به‌عنوان پناهگاه از آن است.فاده می‌شد.

از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.


این لنت های برنزی که مخصوص کشتی ها و صنایع دریایی هستند، قابلیت کار در داخل روغن و همچنین حرارت مستقیم را دارا هستند.این لنت های برنزی بیشترین کاربرد را در کشتی ها، یدک کش ها، لنچ ها، قایق های تندرو و ناوچه های جنگی دارا می باشند.

نوع بافت لنت ترمز صنعتی فردو به صورت تار و پود است. و این نوع بافت با متریال و موادی که داخل این ترمز به کار برده میشود سبب اصطکاک بالا و سایش کم میشود این نوع ترمز اصطکاکی بیشتر در صنایع کاغذ سازی-وینچ های ساحلی و دریایی-ترمز های درام فرمان راهسازی - وینچ های چاه های نفتی و جرثقیل های ساحلی کاربرد وسیعی دارند

لنت فردو در ایران به لنت هایی گفته میشود که به صورت بافته شده میباشند در صورتیکه لنت های فردو نام یک برند لنت بافته شده میباشد این نام یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی فدرال موگول میباشد و بر گرفته از نام مالک این شرکت به نام هربرت فرود میباشد این فرد در سال میلادی برای ارابه ها و گاری ها لنت تولید میکرد



( فروش ) های دیگر