فروش لنت صنعتی در لواسان

Industrial pad-1
Industrial pad-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این مطلب تلاش کردیم تا معرفی کاملی از شهر لواسان داشته باشیم. شهری با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی که در میان گردشگران و طبیعت‌گردان بسیار محبوب شده است.. لواسان جزو مقاصد و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای یک برنامه سفر یک‌روزه یا دو روزه به آنجا سفر کرد. شاید بتوان زیبایی لواسان را با تعریفی که ناصر خسرو قبادیانی در اولین سفرنامه خود نوشته بیشتر نشان داد که می‌گوید &#; میان ری و آمل کوه دماوند است. مانند گنبدی و آن را لواسان گویند&#;.

شهر لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد و به عنوان نزدیک‌ترین منطقه خوش آب‌وهوا و ییلاقی شهر تهران به شمار می‌آید. فاصله لواسان تا اتوبان بابایی تهران حدود کیلومتر می‌باشد که در کمتر از ۵ دقیقه می‌توان به آن دسترسی داشت.

آبشار موآب با ۸ متر ارتفاع، یکی دیگر از آبشارهای تماشایی افجه است. که قبل از دشت هویج خودنمایی می‌کند. گردشگران و کوهنوردانی که قصد رسیدن به دشت هویج را دارند، اغلب در کنار این آبشار است.راحت می‌کنند و از آن لذت می‌برند.


لنت فردو در ایران به لنت هایی گفته میشود که به صورت بافته شده میباشند در صورتیکه لنت های فردو نام یک برند لنت بافته شده میباشد این نام یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی فدرال موگول میباشد و بر گرفته از نام مالک این شرکت به نام هربرت فرود میباشد این فرد در سال میلادی برای ارابه ها و گاری ها لنت تولید میکرد

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

با توجه به نیاز بازار وتنوع لنتهای خاص در ایران هیچ شرکت و کارخانه ای نمیتواند تمامی لنت های صنعتی را مجموعه خود داشته باشد .به همین دلیل لنت های ورق در دنیا ساخته میشوند که بر اساس نیاز مشتری برش داده شوند و طبق اندازه لنت مورد نظر سایز شوند



( فروش ) های دیگر