فروش لوازم امداد و نجات در اسلامشهر

Rescue equipment-1
Rescue equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است.

شهریاریها : با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم آقای مهدی تاجیک مدیر پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریاریها ، در غم از دست دادن پدر خودبه سوگ نشستند . گروه شهریاریها ضمن تسلیت به آقای مهدی تاجیک و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و […]

وسعت شهرستان در حدود ۵ کیلومتر مربع است. و دارای بخش، دهستان و روستا است.. این شهرستان در منطقه دشت آبرفتی جنوب غربی تهران واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا در حدود یا ۵ متر است.. شهرستان، قطارشهری در حال احداث دارد.


کیت نجات یا کیت بقا را افراد می‌توانند برای طبیعت گردی با خود ببرند. همچنین این کیت‌ها می‌توانند برای انجام امور امداد و نجات هم است.فاده شوند. درون این کیت وسایل ضروری هستند که در موارد زیادی افراد مجبور به است.فاده از آن‌ها می‌شوند. به طور عموم وسایل زیر در کیت نجات هستند.

شما به عنوان یک امدادگر باید بدانید بدلیل پراسترس بودن لحظات اولیه حوادث و اعزام، معمولاً بعضی از تجهیزات اولیه که هر امدادگر باید به همراه داشته باشد فراموش می شود، که نتیجه آن، بوجود آمدن مشکلاتی برای شما می باشـد. پس در زمان حرکت و اعزام دقت داشته باشید که حداقل، وسائل شخصی و تجهیزات انفرادی خود را به همراه داشته باشید.

اگر نیاز به تجهیزات امدادگران و همچنین وسایل ایمنی دارید باید آن‌ها را از مراکز فروش معتبر تهیه کنید تا از است.اندارد بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. ندا گستر یکی از مراکز معتبر فروش تجهیزات ایمنی است. که می‌توانید همه ابزار نیروی امدادی را از آن خریداری کنید. لازم به ذکر است. که ندا گستر به مشتریان خود مشاوره فروش هم می‌دهد.



( فروش ) های دیگر