فروش لوازم امداد و نجات در بهارستان

Rescue equipment-1
Rescue equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت


قیچی های هیدرولیکی برای نجات افرادی که در خودروها و مکان های بسته همچون کانکس ها و &#;. گیر افتاده اند است.فاده میشود . این قیچی ها با بریدن بدنه یا سقف در نجات افراد کاربردی ترین ابزار میباشد . کیفیت و کارایی و نیروی کششی و متریلا تولید قیچی ها بایستی است.نداردهای لازم را داشته باشند تا بتوانند بین تجهیزات امداد و نجات قابل است.فاده باشند . معیارهای تعیین سطح است.اندارد قیچی ها به عوامل زیر بستگی دارد :

اين دسته از وسايل جهت تخليه يا انتقال آب و مواد مايع ديگر مورد است.فاده قرار می گيرند. پمپهای (آب كش، لجن كش، كف كش، اسيد كش)، شلنگهای رابط از معمولی تا فشار قوی، اكاتور، تانكرهای آب از مخازن ليتری ثابت تا ليتری چرخدار و هزار ليتری ماشينی.

تجهيزات شخصي آن وسایلي هستند كه هر امدادگر خودش تهيه مي كند، تا در زمان اعزام به منطقه حادثه به همراه داشته باشد مانند ظروف غذا ، مسواك و خميردندان ، حوله و صابون ، كارت شناسايي ، كبريت يا فندك ، دمپائي ، لباس اضافه ، سوزن و نخ ، كاغذ و قلم.



( فروش ) های دیگر