فروش لوازم امداد و نجات در شمال تهران

Rescue equipment-1
Rescue equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران مساحت گسترده ای را از شهر بزرگ تهران در بر گرفته اند. در واقع محله های شمال تهران از جمله محبوب ترین محله های پایتخت می باشند که همیشه توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب می کنند. تهران شهری عظیم و بزرگ می باشد که با قرار داشتن در موقعیت مکانی بسیار عالی در ایران، به عنوان یکی از خوش آب و هوا ترین و محبوب ترین شهر های ایران شناخته می شود. در واقع شهر تهران از جمله مشهور ترین شهر های ایران می باشد که این شهرت، بی دلیل نیست. علت شهرت این شهر وجود تعداد بسیار زیادی از جاذبه های گردشگری و تفریحی، برج ها و آسمان خراش های متعدد، امکانات رفاهی و تفریحی، و به طور کلی، تعداد بسیار زیادی از دیدنی ها می باشد. جالب است. بدانید که عموم این جاذبه های گردشگری و آسمان خراش ها در محله های شمال تهران قرار دارند.

شاید کمتر تهرانی باشد که یک بار کوه درکه را بالا نرفته باشد. درکه در اصل به معنی دره کوچک است. و مرتفع ترین نقطه آن متر ارتفاع دارد. این محله از آنجایی که تلفیقی از بافت بسیار سنتی و مدرن آن بسیار خاص است.. در بخشی از این محله خانه های بسیار گران قیمت و در بخشی دیگر خانه های نه چندان گران قیمت قرار دارد که از این نظر در شمال تهران شرایط منحصر به فردی را دارا می باشد.

انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان  داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای خرید یا


به غیر از نردبان طنابی انواع دیگر نردبان هم وجود دارند که تجهیزات امداد و نجات بسیار کاربرد دارند. نردبان چنگک‌دار، نردبان تلسکوبی و نردبان کشویی از جمله این موارد هستند که در عملیات‌های امداد و نجات مختلف به کار می‌روند.

نکته ای دیگر که در رابطه با تجهیزات باید در نظر داشت این است. که در صحنه های وسیع حوادث گروههای متعددی به کمک می آیند این گروهها برای کمک رسانی به صحنه وارد می شوند و هر گروه مجهز به دستگاهها و تجهیزات خاصی هستند و افراد هر گروه قبلاً طی دوره های آموزشی کاملاً کار با این تجهیزات را آموخته اند. از آنجا که ممکن است. شما بعنوان یک امدادگر در کنار این گروهها در امر امدادرسانی همکاری داشته باشید آشنایی مختصری با این وسائل برای شما مقید خواهد بود.

پتوهای نجات در انواع مختلفی وجود دارند. به عنوان مثال پتوی آلومینیومی که برای محافظت در برابر سرما و گرما مورد است.فاده قرار می‌گیرد. این پتو بسیار نازک است. و برای جلوگیری از ایجاد شک به کار می‌رود. وزن این پتو بسیار سبک است. و جای کمی را می‌گیرد. نوع دیگری از پتوها هم هستند که در برابر آتش بسیار مقاوم هستند. این پتوها جزء تجهیزات امداد و نجات حوادث آتش سوزی قرار می‌گیرند.



( فروش ) های دیگر