فروش لوازم امداد و نجات در شهر جدید اندیشه

Rescue equipment-1
Rescue equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.


جابجایی افراد مصدوم از وظایف اصلی مامورین امداد و نجات میباشد . به خوبی میتوانیم کاربرد برانکاردها را در بین تجهیزات امداد و نجات تشخیص دهیم . پرشین ایمن این محصول را در برند معروف لانگ بک برد هارو ، اسکوپ هارو و هارو تایوان تامین و توضیع میکند . اما گاها تصور مردم بر این است. که است.فاده از برانکارد تنها به دلیل این است. که فرد مصدون نمیتواند خود همراه گروه امداد و نجات حرکت کند . خیر دلایل دیگری نیز بر این موضوع حاکم است. . مواردی از قبیل :

وسايل جعبه كمك هاي اوليه : باند ، گاز است.ريل، گاز وازلين ، سوزن قفلي ، دستمال كاغذي ، پنس و قيچي، آتل انگشتی ، ايروي ، ماسك مخصوص تنفس مصنوعي، ورقه هاي آلومينيومي است.ريل جهت مصدومين سوختگي ، سرم شستشو ، بتادين ، چسب زخم ، چسب روي باند، ترمومتر ، چراغ قوه ، دستكش است.ريل، دستكش يكبار مصرف.

از ویژگی‌های مهم این وسیله انعطاف پذیری بالای آن است.. کاربرد و اهمیت این وسیله در تیم عملیات امداد بسیار بالا است.. از این وسیله می‌توان برای بالا یا حتی پایین رفتن از یک ارتفاع مانند ساختمان است.فاده کرد. در خیلی از عملیات‌ها هم برای بالا یا پایین رفتن از هلیکوپتر است.فاده می‌شود. این نردبان‌ها همانطور که از نامش مشخص است. ساخته شده از طناب و چوب است..



( فروش ) های دیگر