فروش لوازم امداد و نجات در شهر ری

Rescue equipment-1
Rescue equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.


شما به عنوان یک امدادگر باید بدانید بدلیل پراسترس بودن لحظات اولیه حوادث و اعزام، معمولاً بعضی از تجهیزات اولیه که هر امدادگر باید به همراه داشته باشد فراموش می شود، که نتیجه آن، بوجود آمدن مشکلاتی برای شما می باشـد. پس در زمان حرکت و اعزام دقت داشته باشید که حداقل، وسائل شخصی و تجهیزات انفرادی خود را به همراه داشته باشید.

کیت نجات یا کیت بقا را افراد می‌توانند برای طبیعت گردی با خود ببرند. همچنین این کیت‌ها می‌توانند برای انجام امور امداد و نجات هم است.فاده شوند. درون این کیت وسایل ضروری هستند که در موارد زیادی افراد مجبور به است.فاده از آن‌ها می‌شوند. به طور عموم وسایل زیر در کیت نجات هستند.

یکی از تجهیزات امدادگران برای انتقال مصدومین یا زخمی شده‌ها از محل حادثه به آمبولانس یا مکان امن برانکارد است.. مصدوم بر روی برانکارد قرار می‌گیرد و دیگر تکان نمی‌خورد به این شکل امدادگران او را جابه‌جا می‌کنند. اما برانکارد دارای انواع مختلف است. و با توجه به نوع شرایط و مصدومیت فرد باید آن‌ها را انتخاب کرد. انواع برانکارد به شرح زیر است.



( فروش ) های دیگر