فروش لوازم امداد و نجات در شهرک صنعتی پیشوا

Rescue equipment-1
Rescue equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


این وسایل برای درمان و التیام مستقیم بیمار است.فاده نخواهد شد ولی وجود آن ها به محافظت از مصدوم و انجام هر چه ویژه تر وظایف کمک بسزایی خواهد کرد. از پر است.فاده ترین و مهم ترین تجهیزات مورد است.فاده خودرو های اروژانسی و آمبولانس ها برانکاردها بوده که بایستی حداقل مدل برانکارد از انواع قابل حمل درون آمبولانس و نوع چرخدار وجود داشته باشد. لازم به ذکر است. که وجود تعدادی پتوی ضد عفونی تمیز،

جابجایی افراد مصدوم از وظایف اصلی مامورین امداد و نجات میباشد . به خوبی میتوانیم کاربرد برانکاردها را در بین تجهیزات امداد و نجات تشخیص دهیم . پرشین ایمن این محصول را در برند معروف لانگ بک برد هارو ، اسکوپ هارو و هارو تایوان تامین و توضیع میکند . اما گاها تصور مردم بر این است. که است.فاده از برانکارد تنها به دلیل این است. که فرد مصدون نمیتواند خود همراه گروه امداد و نجات حرکت کند . خیر دلایل دیگری نیز بر این موضوع حاکم است. . مواردی از قبیل :

قیچی های هیدرولیکی برای نجات افرادی که در خودروها و مکان های بسته همچون کانکس ها و &#;. گیر افتاده اند است.فاده میشود . این قیچی ها با بریدن بدنه یا سقف در نجات افراد کاربردی ترین ابزار میباشد . کیفیت و کارایی و نیروی کششی و متریلا تولید قیچی ها بایستی است.نداردهای لازم را داشته باشند تا بتوانند بین تجهیزات امداد و نجات قابل است.فاده باشند . معیارهای تعیین سطح است.اندارد قیچی ها به عوامل زیر بستگی دارد :



( فروش ) های دیگر