فروش لوازم امداد و نجات در شهرک صنعتی چهاردانگه

Rescue equipment-1
Rescue equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


کیت نجات یا کیت بقا را افراد می‌توانند برای طبیعت گردی با خود ببرند. همچنین این کیت‌ها می‌توانند برای انجام امور امداد و نجات هم است.فاده شوند. درون این کیت وسایل ضروری هستند که در موارد زیادی افراد مجبور به است.فاده از آن‌ها می‌شوند. به طور عموم وسایل زیر در کیت نجات هستند.

بعنوان يك امدادگر بايد آگاه باشید كه اگر بر اثر بي احتياطي و عدم است.فاده از ابزار مناسب آسيب ببینید مشكلات زيادي را براي خود و ديگر پرسنل امدادي بوجود مي آوريد و توانائي لازم را جهت انجام عمليات از دست مي دهيد در نتیجه قبل از شروع هر عمليات امداد و نجات ابتدا اقدامات لازم برای ايمني خودتان و مصدومين و ديگران را فراهم كنيد.

اين دسته از ابزار جهت عمليات رها سازی و دستيابی به مصدوم مورد است.فاده قرار می گيرند، از خصوصيات اين ابزار ميتوان به فراوانی، قابل دسترس بودن، تعمير و تأمين مجدد آسان، كم حجم بودن، قابل حمل بودن، و كم هزينه بودن آنها اشاره كرد.



( فروش ) های دیگر