فروش لوازم امداد و نجات در غرب تهران

Rescue equipment-1
Rescue equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه یکی از مناطق قدیمی شهر تهران محسوب می‌شود که در مرکز تهران واقع است.. از مهمترین مشخصات این منطقه قرار گرفتن بازار تهران و بسیاری از مراکز و نهادهای دولتی، وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها در این منطقه است.. محله های این منطقه عبارتند از :

از جدید ترین سازه های شهر تهران که در محله های غرب تهران قرار داشته و با وجود اینکه هنوز ساخت آن به اتمام نرسیده اما شهرتی جهانی پیدا کرده، ایران مال می باشد. در واقع نام ایران مال در خاورمیانه می درخشد و در کوتاه ترین زمان نگاه تمامی جهانیان را به خود اختصاص داد. ایران مال با داشتن مساحتی بسیار زیاد، به عنوان بزرگ ترین مجتمع تجاری خاورمیانه شناخته می شود و در درون آن، تعداد بسیار زیادی از امکانات، موزه ها، جاذبه های گردشگری، امکانات تفریحی، امکانات رفاهی، مراکز خرید و همچنین سینما ها و مجموعه های ورزشی وجود دارد. 

صادقیه هم مثل پونک در دو منطقه و ۵ شهرداری تهران قرار گرفته و دو بزرگراه اشرفی اصفهانی و محمدعلی جناح حدفاصل این دو منطقه در صادقیقه است.. صادقیه پیش از انقلاب به اسم آریاشهر شناخته می‌شده و البته هنوز در بین تهرانی‌ها با آریاشهر شناخته می‌شود. صادقیه، ارمکان و بلوار فردوس همگی جزء از صادقیه محسوب می‌شوند.


جابجایی افراد مصدوم از وظایف اصلی مامورین امداد و نجات میباشد . به خوبی میتوانیم کاربرد برانکاردها را در بین تجهیزات امداد و نجات تشخیص دهیم . پرشین ایمن این محصول را در برند معروف لانگ بک برد هارو ، اسکوپ هارو و هارو تایوان تامین و توضیع میکند . اما گاها تصور مردم بر این است. که است.فاده از برانکارد تنها به دلیل این است. که فرد مصدون نمیتواند خود همراه گروه امداد و نجات حرکت کند . خیر دلایل دیگری نیز بر این موضوع حاکم است. . مواردی از قبیل :

ج-: ابزار روشنایی: از دلائلی که باعث می شود تا ما نتوانیم طبق استاندارد های تعیین شده کار نمائیم، نبود نور کافی محیط می باشد، و بسیار مهم است. که ما برای تمام عملیاتهایمان پیش بینی این مسئله را انجام دهیم. چراغ قوه (با باطری و لامپ اضافی)، چراغ هالوژنه، پرژکتور ثابت، پرژکتور دستی، پرژکتور مه شکن، هدلامپ(چراغ پیشانی)، چراغ روشنایی گازی، پیک نیک (باکپسول و توری اضافی)، چراغ روشنایی گازی بزرگ.

ابزار هیدرولیک: (موتور، جک، فک، قیچی و شلنگهای رابط)، ابزار برش یا سری برنال: (کپسول اکسیژن، کپسول گاز است.یلن، کپسول گاز مایع، فندک، سری برش)، سنگ فرز، اره برقی یا بنزینی، ابزار جرثقیل: (جرثقیلهای دستی، تیفر، چین بلاک، وینچ، اهرم زنجیری، قرقره ساده و مرکب، انواع قلاب، طناب پنبه ای و نخی)، کیسه های نجات: (کیسه های تایی یاتایی، کپسول اکسیژن، شلنگهای رابط، که از ۵/تا ۵تن را از زمین بلند می کنند)، انواع جکهای بزرگ بالا برنده، دستگاههای زنده یاب: (مدل اورتانگسگرات یا A، مدل اوربیفونORBIPHON).



( فروش ) های دیگر