فروش لوازم امداد و نجات در فیروزکوه

Rescue equipment-1
Rescue equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بهار و تابستان که فرا می‌رسد، تمام گل‌ها شکوفه می‌دهند و محصولات باغ‌ها به بار می‌نشیند. تمام کوچه‌باغ‌ها از عطر میوه‌های تازه پر می‌شوند و تنها تماشا کردن این طبیعت سحرآمیز، هوش از سرتان می‌برد. با همه این‌ها، فیروزکوه در تمامی فصول زیبا و دوست‌داشتنی است.. پیشنهاد ما این است. که اگر به دنبال طبیعت‌گردی آرام و بی‌دردسر در هوایی خنک و مطبوع هستید،

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.

فیروزکوه سه حمام و شش یا هفت باب مسجد، یک تکیه و سه آسیا و سی کاروانسرای بارانداز و پنجاه باب دکان دارد و سکنه آن تقریبا خانوار و هفت طایفه اند: طایفه شیرازی، طایفه کیائیه، طایفه شهرآشوب، طایفه رئیسی، طایفه کاردگر، طایفه فخرآور و طایفه بابتیه که میرزا فضل الله خان و میرزا امان الله، مستوفی این شهر از این طایفه‌اند.


جابجایی افراد مصدوم از وظایف اصلی مامورین امداد و نجات میباشد . به خوبی میتوانیم کاربرد برانکاردها را در بین تجهیزات امداد و نجات تشخیص دهیم . پرشین ایمن این محصول را در برند معروف لانگ بک برد هارو ، اسکوپ هارو و هارو تایوان تامین و توضیع میکند . اما گاها تصور مردم بر این است. که است.فاده از برانکارد تنها به دلیل این است. که فرد مصدون نمیتواند خود همراه گروه امداد و نجات حرکت کند . خیر دلایل دیگری نیز بر این موضوع حاکم است. . مواردی از قبیل :

از ویژگی‌های مهم این وسیله انعطاف پذیری بالای آن است.. کاربرد و اهمیت این وسیله در تیم عملیات امداد بسیار بالا است.. از این وسیله می‌توان برای بالا یا حتی پایین رفتن از یک ارتفاع مانند ساختمان است.فاده کرد. در خیلی از عملیات‌ها هم برای بالا یا پایین رفتن از هلیکوپتر است.فاده می‌شود. این نردبان‌ها همانطور که از نامش مشخص است. ساخته شده از طناب و چوب است..

این وسایل برای درمان و التیام مستقیم بیمار است.فاده نخواهد شد ولی وجود آن ها به محافظت از مصدوم و انجام هر چه ویژه تر وظایف کمک بسزایی خواهد کرد. از پر است.فاده ترین و مهم ترین تجهیزات مورد است.فاده خودرو های اروژانسی و آمبولانس ها برانکاردها بوده که بایستی حداقل مدل برانکارد از انواع قابل حمل درون آمبولانس و نوع چرخدار وجود داشته باشد. لازم به ذکر است. که وجود تعدادی پتوی ضد عفونی تمیز،



( فروش ) های دیگر